הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: אזרחית סינית נתפסה במתחם הנופש הנשיאותי עם תוכנות זדוניות
הנהלת אתר הגולף הסכימה להכניס את החשודה למקום בגלל שחשבו שהיא קרובת משפחה של אחד החברים במועדון. בבדיקה בכליה נמצאו 4 טלפונים ניידים, מחשב ועוד

אישה בעלת אזרחות סינית נעצרה בשבת האחרונה לאחר שהצליחה לעבור את עמדות הביטחון באתר הנופש של הנשיא דונלד טראמפ מאר-א-לאגו בפלורידה, כשברשותה החסן נייד (דיסק און קי) שעליו תוכנות זדוניות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתחם הנופש של הנשיא טראמפ בפלורידה (צילום: Shutterstock)

על פי מסמכים שהגיש השירות החשאי אתמול (שני) לבית המשפט המחוזי בדרום פלורידה, יוג'ינג ז'אנג ניגשה אל סוכן השירות שתפקידו לסרוק מבקרים הנכנסים לאתר הנופש. היא הציגה בפניו שני דרכונים סיניים עם תמונתה עליהם ואמרה כי היא רוצה להיכנס לבריכה. הסוכנים לא הצליחו למצוא את שמה ברשימת המוזמנים.

בכיר במקום אמר כי אדם בשם ז'אנג היה חבר מועדון, ולמרות שלא ענתה באופן ברור אם מדובר בקרוב משפחתה, הנהלת המקום אישרה לה להיכנס למתחם מתוך הנחה כי הם מקורבים.

חשדם של עובדי המקום החל להתעורר לאחר שז'אנג לא הצליחה להסביר מדוע היא נמצאת במקום. בסופו של דבר אמרה האישה כי היא נמצאת במקום כדי להשתתף באירוע של ארגון בשם איגוד הסינים-האמריקנים בארצות הברית. עובדי המקום ביררו ומצאו כי אין אירוע כזה במקום.

בעקבות זאת, אחד מעובדי הקבלה הזעיק את אנשי השירות החשאי שחקרו את ז'אנג והסיקו כי אין לה "שום מסמך לגיטימי" שמתיר לה להיות במתחם.

 

האזרחית הסינית שיקרה לאנשי השירות החשאי (אילוסטרציה: Shutterstock)

לאחר שנעצרה, החוקרים מצאו ברשותה ארבעה טלפונים סלולריים, מחשב נייד, כונן נייד חיצוני והחסן נייד. בדיקות ראשונות שנערכו על ההחסן הנייד חשפו כי הוא מכיר "תוכנות זדוניות". כך הודיע השירות החשאי.

"למרות שהשירות החשאי לא קובע מי רשאי להיכנס למתחם, הסוכנים שלנו עורכים בדיקה כדי לוודא שהאורחים במקום לא נושאים חפצים אסורים", הודיע השירות החשאי.

בתגובה לפניות בנושא, דובר משרד החוץ הסיני גנג שואנג אמר היום כי אין לו שום מושג בנוגע לאירוע.

 

ז'אנג החזיקה ברשותה החסן נייד עם תוכנות זדוניות (צילום: Shutterstock)

לפני כחודש דיווחנו על תורמת גדולה של הנשיא טראמפ שטענה בפני לקוחותיה כי היא תוכל להפגיש אותם עם הנשיא ואף שיצטלמו איתו - במתחם הנופש היוקרתי. סוכנות הידיעות AP דיווחה בעבר כי עוזריו של טראמפ שמגיעים פעמים רבות למועדון נמצאים תמיד בדריכות מפני אורחים וחברי מועדון שאוהבים לפנות אל הנשיא בבקשות. הם נוטים להעלות בפניו שלל רעיונות החל מחוקים למען חיות מחמד ועד דרכים להשיג שלום במזרח התיכון.

עובדים לשעבר בבית הלבן מתארים כיצד הם ניסו למנוע את המקרים האלה, בין השאר על ידי הזמנת שולחן סמוך לזה שבו סועד הנשיא כדי שיוכלו לוודא שאין בקהל אף אורח בעייתי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE