הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תתפלאו: לספר הזה יש כמה דברים לחדש לכם על החתן היהודי של דונלד טראמפ ועל בתו
בספר החדש, “Kushner Inc.”, חושפת העיתונאית, ויקי וורד, את המניעים העסקיים של ג'ראד קושנר ואיוונקה טראמפ וטוענת, כי בני הזוג רודפים בעיקר אחר העצמת עושרם

לפני מספר ימים ראה אור ספרה החדש של העיתונאית, ויקי וורד, על ג'ראד קושנר, החתן היהודי של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, “Kushner Inc.” (או בשמו המלא Kushner, Inc.: Greed. Ambition. Corruption. The Extraordinary Story of Jared Kushner and Ivanka Trump).

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הספר מתמקד בקושנר ובאשתו, איוונקה טראמפ, שהפכו את עצמם לנסיך ולנסיכה של ארצות הברית מאז היבחרו של אביה לתפקיד הנשיא. העלייה המהירה ומפוארת למעמד בר כוח באופן יוצא דופן בבית הלבן של דונלד טראפ נחשבת לחסרת תקדים ולמסוכנת בעיני רבים.

וורד חוקרת את המיתוס שיצרו בני הזוג, המתארים את עצמם כקולות התבונה במה שאחרת היה הופך לנשיאות מטורפת. וורד חושפת שקושנר ואיוונקה משמשים כאנשי הנשיא וכמוהו, הם בזים לכללים ולחוקים ולאתיקה. הם היורשים מהסוג הגרוע ביותר. וורד מציגה אותם כשילוב של בורות, יהירות ותאוות כוח שאינה יודע שובע. בספרה היא מציגה עמדה לפיה מאפיינים אלה גרמו להרס בכל העולם ועלולים לאיים על הדמוקרטיה בארצות הברית.



וורד עוקבת אחר המסלול שעשו בני הזוג מניו ג'רזי ומניו יורק אל הבית הלבן, שם הם שותפים לקביעת מדיניות והחלטות בענייני ביטחון לאומי, ובכך, לפיה, שמים ללעג מדיניות ארוכת שנים של ארצות הברית. עוד טוענת וורד בספרה, כי בני הזוג רודפים בעיקר אחר תכניות שיעצימו את עושרם וחושפת את המניעים העסקיים של בני הזוג ואת האופן בו הם הגיעו למקומות גבוהים בממשל ארצות הברית, באופן שאיש לא הצליח לעצור אותם, גם לא הנשיא. 

הוצאה: St. Martin's Press   

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE