הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רעידת אדמה בעוצמה 3.5 בסולם ריכטר הורגשה מזרחית ללוס אנג'לס
בסמוך לשעה 5:00 בבוקר התקבלו דיווחים על רעידת אדמה במחוז אורנג'. תושבים דיווחו על "רעידות במשך 45 שניות". בשלב זה אין דיווחים על נפגעים או נזק כבד, אך גולשים הזהירו מפני רעידות עוקבות שמתרחשות. רק אתמול דווח על כך שהמדינה "נמצאת בתקופת יובש של רעידות עוצמתיות"

ברחבי מחוז אורנג' שבדרום קליפורניה הורגשה מוקדם יותר היום (רביעי) רעידת אדמה בעוצמה של 3.5 בסולם ריכטר, כך על פי הסקר הגיאולוגי של ארה"ב (USGS).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: רויטרס)

 

הרעש הורגש בסמוך לשעה 5:06 בבוקר ומרכז היה כחמישה מייל דרום-מזרחית לעיר יורבה לינדה שבמחוז. בשלב זה אין דיווח על נפגעים או על נזק, אך גולשים רבים פנו לרשתות החברתיות וסיפרו על רגעי האימה.

"היה זעזוע ראשוני די מפחיד, והרעידות פסקו אחרי 45 שניות", כתב אחד הגולשים מאנהיים, עיר הממוקמת כארבעה מייל ממרכז הרעש. תושבת יורבה לינדה סיפרה על מספר רעידות עוקבות שפקדו את האזור מאז היכתה הרעידה המקורית: "דברים נפלו מהקיר שלי אבל אין נזק בבית", היא כתבה.

 

מרכז הרעידה שהורגשה הבוקר בדרום קליפורניה(צילום: USGS)

 

אתמול דווח ב"לוס אנג'לס טיימס" על חשש גדול שקיים בקרב גיאולוגים על רקע העובדה שעברו כמעט 5 שנים מאז אירעה רעידת אדמה בעוצמה של 6 בסולם ריכטר. "לפעמים יש עשור או שניים שאין רעידות גדולות, וזה כנראה מה שעובר על קליפורניה כרגע. בסופו של דבר זה יתאזן וקליפורניה תחווה עלייה דרסטית בכמות הרעידות"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE