הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פעילות אנטי-ישראלית באוניברסיטה היוקרתית: "צווי פינוי" נתלו על דלתות המעונות כחלק מ"שבוע הזדהות עם הפלסטינים"
במוסד האקדמי, אמורי (ג'ורג'יה), מציינים את "שבוע ישראל", אך ארגון פרו-פלסטיני החליט לנצל זאת כדי לערוך את "שבוע האפרטהייד הישראלי". בשלב זה, לא ברור אם הנהלת המוסד הלימודי אישרה לארגון לתלות את השלטים וטרם התקבלה תגובה רשמית

סטודנטים באוניברסיטת אמורי (Emory) שבפאתי העיר אטלנטה (ג'ורג'יה) התעוררו למראה חריג בבוקר יום שני: עשרות "צווי פינוי" נתלו על דלתות מעונות הסטודנטים, אך במבט מקרוב ניתן לראות שמדובר בפרק נוסף במגמה הפרו פלסטינית שפוקדת את ארה"ב כולה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפוסטר הפוגעני על רקע שלט הכניסה למוסד הלימודי (צילום: Shutterstock / @stop_antisemitism)

 

"עליכם לפנות את המקום תוך שלושה ימים בשל הריסתו", נכתב בכרזה שכביכול מנסה לחקות את הכרזות שנתלות על בתים של משפחות המחבלים לפני הריסתם. "צווי פינוי ניתנים למשפחות פלסטיניות החיות תחת כיבוש ישראלי ללא כל סיבה מלבד המוצא האתני שלהם", נכתב בכרזה.

אמירות נוספות כגון "27 אלף בתים של פלסטינים נהרסו מאז 1967" ו-"160 אלף פלסטינים הפכו לחסרי בית כתוצאה מהמדיניות הזו" נכתבו בהודעה, ללא כל ציון של מקורות כלשהם. בתחתית העמוד נכתב "צו זה אינו אמיתי, הוא נועד למשוך את תשומת הלב לבעיות שהפלסטינים חיים איתן כל יום".

 

הפוסטר במלואו (צילום: stop_antisemitism@)

 

בתחתית הכרזה נכתב כי מי שעומד מאחוריה הוא ארגון "סטודנטים למען צדק בפלסטין". על פניו נראה שהכרזה קיבלה את אישור המוסד הלימודי, שכן חותמת רשמית מופיעה בצד שמאל התחתון של הדף. עם זאת, נציגי האוניברסיטה טרם הגיבו לפרשה. על פי הדיווחים בעיתונות המקומית, השבוע מציינים במוסד הלימודי את "שבוע ישראל", ובתגובה החליטו חברי הארגון הפלסטיני לציין את "שבוע האפרטהייד הישראלי" במסגרתו נתלו הכרזות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE