הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החבר של בריטני ספירס משבח: לאחר שהתאשפזה במרכז לבריאות הנפש
סאם אסגארי נמצא לצדה ותומך בה בחודשים האחרונים בהם היא מתמודדת עם בעיות הבריאות של אביה וכעת, לאחר שפנתה לקבלת סיוע וטיפול נפשי

בריטני ספירס (37) התאשפזה במרכז לבריאות הנפש בזמן שהיא ממשיכה להתמודד עם בעיות הבריאות של אביה, ג'יימס ספירס. למרות הבעיות עמן מתמודדת ספירס לאחרונה, היא זוכה לתמיכה משמעותית מהחבר שלה, סאם אסגארי (25), והשניים עדיין יחד. לדברי מקור, "סאם היה לצדה במהלך כל המאבקים האחרונים ויודע שזה רק שלב בחייה של בריטני אליו הם ידרשו להסתגל כעת". 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




עוד הוסיף המקור, כי אסגארי "סייע לוודא שבריטני עושה כל מה שהיא צריכה על מנת להרגיש טוב יותר", הוא תמיד היה לצדה. אסגארי שיבח את חברתו במדיה החברתית, לאחר החדשות לפיהן היא פנתה לקבל טיפול וכתב, "זו לא חולשה. זה סימן לכוח, אנשים צריכים לקבל מזה השראה, אני מקבל".



בחודש ינואר, הודיעה הכוכבת על דחיית פתיחתה של סדרת הופעות בלאס וגאס, בעקבות מחלתו של אביה. "לפני כמה חודשים אבא שלי אושפז וכמעט מת, כולנו אסירי תודה על כך שהוא יצא מזה בחיים, אך לפניו דרך ארוכה. נאצלתי לקבל את ההחלטה הקשה על מנת להתמקד במשפחה שלי בשלב זה. אני מקווה שתוכלו להבין".

בפוסט שהעלתה ספירס לאינסטגרם ביום בו דווח על אשפוזה, הופיע הכיתוב "התאהבו בלטפל בעצמכם. במיינד. בגוף. בנפש". הנה כאן: 



לספירס שני ילדים, שון (13) וג'יידן ג'יימס (12), מבעלה לשעבר, קווין פדרליין.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE