הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצילו את המציל: האם קריס ג'נר המציאה את שערוריית הבגידה של טריסטן תומפסון וג'ורדן וודס?
האמ-נהלת של משפחת קרדשיאן תמיד יודעת איך להרוויח משערוריות משפחתיות אך האם היא תלך רחוק עד כדי כך?

ברור שיש צורך במאמצים גדולים על מנת שסדרת הריאליטי "משפחת קרדשיאן" תמשיך לרוץ במשך 16 עונות. אך אם יש מי שיכול לעשות את המאמצים האלה זו קריס ג'נר. הצופים סבורים שאמ-נהלת של המשפחה מתערבת בעניינים ומשתמשת בטקטיקות, לכאורה, שגורמות לצופים להתמכר לתכנית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מעטים יכולים לשכוח את הדרמה שנחתה על המשפחה השנה, כאשר ג'ורדן וודס, החברה הכי טובה של קיילי ג'נר, היתה עם טריסטן תומפסון, אבי בתה של קלואי קרדשיאן. וודס הוצאה מיד מהמשפחה ומתוך אחוזתה של קיילי.

כעת, המעריצים סבורים שעל מנת לשמור על התכנית, הכל תוכנן בקפידה על ידי קריס ג'נר הערמומית, שבדרכיה הערמומיות גם הצליחה להפוך את בנותיה למיליונריות. מעריץ אחד הגיב, "אם קריס ג'נר חושבת שאני צופה בתכנית על מנת לדעת מה קרה עם הדרמה של ג'ורדן וודס, היא צודקת בהחלט".



מעריצה אחרת העלתה השערה נוספת, "אני תוהה אם קריס וכל השאר באמת שולטים בכל הדרמה של ג'ורדן, כי אני יודע על לפחות חמישה אנשים, כולל אותי, שבכלל לא בדקו את מותג הכושר שלה לפני שהחלה כל השערורייה ועכשיו כולם מתכננים את תכנית האימונים. זה נראה כמו אסטרטגיה". "כן, הפרומו לדרמה של ג'ורדן וודס מסקרנת. קריס הצליחה בגדול", הסכימה מעריצה נוספת.



 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE