הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קנטקי: נער טוען שהוא טימות'י פיטצן, שנעלם לפני שמונה שנים
פיטצן נעלם בשנת 2011, לאחר שאמו אספה אותו מבית הספר, לקחה אותו לבילוי - והתאבדה. במשטרה מנסים לבדוק אם אכן מדובר בנעדר ומנסים לאתר את החוטפים שלו

גורמי משטרה טוענים כי נער צעיר בן 14 מאוהיו זיהה עצמו כטימות'י פיטצן, שנעדר מאז שנת 2011, כשהיה בן שש שנים בלבד. הנער סיפר כי הוא הצליח לברוח מידיהם של החוטפים שהחזיקו בו כל הזמן הזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טימות'י פיטצן (משמאל), כפי שצולם לפני שנעלם, ומימין - ניסיון להראות כיצד הוא אמור להיראות שנים אחרי שנעלם (צילום: משטרת אורורה)

הנער אמר למשטרה כי הוא "הצליח לחמוק מהחוטפים", ואמר כי מדובר בגברים לבנים עם מבנה גוף שרירי מאוד. כך עולה מהדיווח של משטרת שרונוויל. לאחר מהחוטפים יש שיער מקורזל ויש לו קעקוע של קורי עכביש על הצוואר, נכתב בדוח. על פי הדיווח, לגבר השני יש קעקוע של נחש על זרועותיו.

הנער, שזיהה עצמו כפיטצן סיפר כי החוטפים נוהגים ברכב SUV חדש מתוצרת פורד עם לוחית רישוי של ויסקונסין. הוא הוסיף כי לאחר שנמלט, הוא פשוט "המשיך לרוץ וחצה את הגשר לתוך קנטקי".

משטרת שרונוויל פרסמה בפייסבוק כי היא לא נמצאת בקשר עם פיטצן, וכי המידע שברשותם מגיע מדיווחי משטרת קנטקי. החוקרים אמרו כי פיטצן נעלם לאחר שאמו, איימי בת ה-43, אספה אותו מבית הספר בשנת 2011. היא ככל הנראה לקחה אותו לגן חיות ולפארק מים לפני שהתאבדה בחדר מלון באילינוי.

 

המשטרה מחפשת אחר החוטפים (צילום: Shutterstock)

איימי הותירה אחריה מכתב ובו היא ציינה כי מצבו של בנה מצוין. מחקירת המשטרה בזמן האירוע עלה כי ככל הנראה היא השאירה את בנה אצל חברים - כפי שציינה במכתב.

ה-FBI אישר אתמול כי הם פועלים בשיתוף פעולה עם סוכנויות אכיפת חוק נוספות על הפרשה. סמל ביל רוולי ממשטרת אורורה אמר אתמול לסוכנות הידיעות AP כי הילד "נעלם לפני עשר שנים וככל הנראה היו לנו אלפי עדים שטענו כי הם ראו אותו במקומות שונים". הוא הוסיף כי "אין לנו שום מושג מה אנחנו הולכים לגלות כשנגיע לשם - זה יכול להיות פיטצן, וזה יכול להיות גם מתיחה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE