הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בפעם השנייה בתוך כיממה: מרדף משטרתי הסתיים בפגיעה בעוברי אורח
לא פחות מחמישה מרדפים ניהלה המשטרה בלוס אנג'לס ב-30 השעות האחרונות, ושניים הסתיימו בפגיעה קשה בחפים מפשע. לאחר שאתמול נפצעה ישראלית צעירה בלייק בלבואה, היום אירעה התנגשות קשה בין כלי רכב מסחרי לבין SUV בפסדינה

כוחות שיטור רבים הזועקו בשעות הצהריים המאחורות של יום חמישי ברחבי מחוז לוס אנג'לס לאחר שהתקבלו דיווחים על כלי רכב שנוהג בצורה מסוכנת בכבישי האזור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי הפגיעה של המכונית ב-SUV (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

במהרה הפרשה התפתחה למרדף אחר הרכב עבודה המסחרי, והנהג עבר בבל גרדנס, פיקו ריברה, מונטבלה ומזרח לוס אנג'לס. במהלך המרדף החשוד אף פגע בצורה קלה במכונית שחצתה רמזור ירוק. בשל הצורה הפרועה בה נהג החשוד, המשטרה החליטה לקחת צעד אחורה, וזאת במטרה שלא להלחיץ אותו ולגרום לא לאבד את השליטה על הרכב.

הנהג נסע במהירות של כ-60 מייל לשעה ברחובות צרים המלאים במכוניות אחרות. בשלב מסוים הוא אפילו נסע על המדרכה ופרץ מחסום של הרכבת, שניות בודדות לפני שעברה במקום. 

 

טיפול בפצוע שנפגע מהמכונית שאחריה דלקה המשטרה (צילום: איי. בי. סי. 7)

 

בסביבות השעה 5:30 אחר הצהריים, המרדף הסתיים בצורה אלימה ביותר לאחר שהנהג עבר ברמזור אדום ופגע במכונית SUV שחצתה את הצומת. הנהג נעצר, אך עברו קרוב לחמש דקות עד הגעת כוחות ההצלה. בתוך ה-SUV נמצא פצוע אחד שמצבו לא הוגדר, אך ממכבי האש של פסדינה נמסר שהוא בהכרה ומתקשר עם הסביבה.

זוהי הפעם השנייה בתוך כיממה בה נהגים עוברי אורח נפגעים ממכונית שבורחת מהמשטרה. כזכור, אתמול נפצעה באורח אנוש ליאור אדר, צעירה ישראלית שנסעה בלייק בלבואה ונפגעה ע"י מכונית גנובה שדהרה במהירות של 80 מייל לשעה. אמש התנהל מרדף נוסף, הפעם בדרום לוס אנג'לס, מוקדם יותר היום המשטרה רדפה אחר מכונית נוספת באזור הוליווד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE