הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרוג שלישי בשבוע וחצי: גבר בן 57 נהרג בנפילה בגרנד קניון
זהותו של ההרוג לא פורסמה, אך גם הוא נפל אל מותו - ממש כמו תייר שנהרג במקום שבוע לפני כן. הוא נפל ממצוק בגובה של 400 רגל, וגופתו פונתה במסוק

אדם אחד נהרג במהלך ביקור בגרנד קניון אתמול (חמישי), לאחר שנפל אל מותו מגובה רב בפארק הלאומי. המבקר, שפרטיו לא פורסמו פרט לגילו, 57, נהרג סמוך לגרנד קניון וילג' בצדו הדרומי של הפארק. כך הודיע שירות הפארקים הלאומיים בהודעה לעיתונות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איך אפשר להגן על המטיילים במקום? גרנד קניון (צילום: Shutterstock)

צוות חילוץ ופינוי מוסק פינו את גופת האיש, שהתגלתה כ-400 רגל מתחת לקצה המצוק. הנהלת הפארק וחוקר מקרי המוות של מחוז קוקונינו חוקרים את האירוע.

זהו מקרה המוות השלישי בתוך פחות משבועיים שהתרחש בפארק. בשבוע שעבר נהרגו שני בני אדם בגרנד קניון בשני אירועים שונים. ביום חמישי נפל תייר אל מותו כאשר ניסה להצטלם על קצה המצוק, וביום שלישי אותרה גופה לא מזוהה, ככל הנראה של נתין זר גם כן.

דובר גרנד קניון ווסט, דיוויד ליבוביץ', אמר כי קבוצת תיירים מהונג קונג ביקרו במקום, ורבים מהם צילמו תמונות קרוב מאוד לשפת המצוק, כנראה אפילו קרוב מדי. חבר הקבוצה, גבר כבן 50 ניסה לקחת תמונה משפת המצוק בנקודת איגל פוינט - אך לפתע איבד את שיווי משקלו ונפל אל תחתית המצוק.

לדברי ליבוביץ', מסוק שהוזנק למקום איתר את גופת האיש בתחתית הקניון, והעביר אותה לבית חולים סמוך. זהותו של ההרוג לא פורסמה.

בנוסף, רשויות הפארק הודיעו כי רק יומיים לפני כן, ביום שלישי, אותרה גופה נוספת באזור מיוער מדרום לגרנד קניון וילג'. החוקרים פועלים כדי לזהות את ההרוג, והם מאמינים כי מדובר בנתין זר. רשויות הפארק וחוקר מקרי המוות של מחוז קוקונינו חוקרים את האירוע. כך הודיעה הנהלת הפארק.

דוברת של הפארק, ונסה קג'ה-סרוונטס, אמרה כי הגופה אותרה בסביבות השעה 6:30 בערב ביום חמישי, וסיבת המוות אינה ברורה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE