הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו את שליטת המוסיקה החדשה: אפל עקפה את ספוטיפיי בכמות המשתמשים
שירות Apple Music של ענקית המחשבים והסמארטפונים רשם אבן דרך משמעותית ועקף את החברה שהפכה לשם נרדף לסטרימינג של מוסיקה. עם זאת, אפל עדיין מדורגת במקום השני בדירוג הכללי, בעיקר בגלל שהיא לא מציעה מסלול חינמי

שירות המוסיקה של אפל, Apple Music, עקף את ספוטיפיי בכמות המינויים בתשלום, כך דווח הבוקר בעיתון הכלכלי "וול סטריט ג'ורנל".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אפליקציית המוסיקה של Spotify - עדיין מובילה בדירוג הכללי של כמות המשתמשים (צילום: Shutterstock)

 

מדובר באבן דרך משמעותית ביותר ב"מירוץ החמוש" של שירותי המוסיקה, אך יתכן שמדובר ברמז לכך שאפל צודקת בכך שהיא אימצה אסטרטגיה חדשה של "שירותים בתשלום חודשי".

על פי הדיווח, לאפל יש כיום 28 מיליון משתמשים המשלמים על שירות "פרימיום", וזאת לעומת 26 מיליון בעלי מינויים הקיימים בשירות דומה של ספוטיפיי. עוד צוין דיווח שקצב הגידול העולמי של Apple Music גדול באופן משמעותי לעומת זה של ספוטיפיי.

יש גם חדשות טובות לספוטיפיי: היא עדיין מובילה בדירוג הכללי של משתמשים עם 207 מיליון משתמשים, אך חשוב לזכור שלאפל אין שירות "חינמני" שמתחרה בזה של ספוטיפיי.

 

שירות המוסיקה של אפל: אבן דרך משמעותית בעבור החברה (צילום: Shutterstock)

 

העובדה שאפל עקפה את ספוטיפיי בוודאי לא תרכך את היחסים המורכבים שקיימים בין שתי החברות. רק בחודש שעבר טען דניאל אק, מנכ"ל ספוטיפיי, ש"אפל פועלת במדיניות שהיא לא הוגנת", כשהוא מתכוון לעובדה ששירות המוסיקה של אפל מגיע מותקן על גבי אייפונים, דבר שלטענתו מהווה עבירה של חוקי התחרות הכלכלית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE