הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חצה רמזור אדום והביאו למותו של אדם: כתב אישום בגין רצח יוגש כנגד נהג המכונית הפוגעת ב"מירוץ הרחוב" הקטלני בוואלי לוס אנג'לס
תחרות לכאורה בין קבוצת נערים בליל שישי האחרון בוודלנס הילס, גבתה חייו של נהג אשר לא היה קשור לאירוע. כעת מתברר כי הנהג הפוגע, קטין בגיל 17, יעמוד לדין באשמת רצח. מצבו ומצב הצעיר אשר ישב לצידו לא ידוע בשלב זה

בהמשך לתאונה שאירעה בליל שישי האחרון, שהחלה לכאורה במירוץ רחוב בין שני כלי רכב, וגבתה חייו של נהג אשר לא היה קשור לאותן נסיבות, הוחלט להגיש כתב אישום בגין רצח כנגד הנהג הפוגע. מדובר בקטין בן 17 שנהג בעת האירוע במכונית מרצדס קבריולט מודל 2019.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

על פי החשד, סמוך לשעה 10 בלילה, הצעיר הפוגע חצה את צומת הרחובות VENTURA ו-WINNETKA ברמזור אדום, דבר אשר הוביל להתנגשות ישירה בצידה השמאלי של מכונית הטראק מסוג טיוטה, בה נהג הקורבן, אדגר פינדה, בן ה-51 מפנורמה סיטי, כך על פי חוקר המשטרה בזירת התאונה. כתוצאה מאותה פגיעה, מכונית המרצדס,  סטתה אל עבר נתיב התנועה הנגדית והתנגשה שוב, הפעם בשתי מכוניות נוספות, מה שהוביל לבסוף לעצירתה.

מותו של נהג הטראק הלא מעורב, נקבע במקום וכן נמסר כי עוד שלושה נפגעו באירוע, שניים הוגדרו במצב קשה ואחד נוסף באורח קל. שני הקטינים ששהו בעת התאונה במכונית המרצדס הפוגעת,הנהג וחברו אשר ישב לצידו, הובלו מיד לאחר מכן לבית החולים ומצבם אינו ידוע, גם בשלב זה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE