הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תופעת האנטישמיות בלוס אנג'לס: אלמוני חרך צלבי קרס בחצר ובחזית בית פרטי
בתוך שעות ספורות ובמרחק קצר ביותר נמצאו שתי זירות פשע אנטישמיות. האחת, בית של משפחה שאינה יהודית והשנייה באמצע הרחוב. טרם ברור אם המשטרה תחקור את העבירה כפשע שנאה. בעלת הבית: "פשוט נוראי שמישהו יחשוב לעשות דבר כזה"

צלבי קרס נחרכו אל תוך כביש ודשא בחצר קדמית של בית בשתי ערים במחוז לוס אנג'לס - סן דימאס וקובינה, כך על פי משרד השריף של המחוז.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שני צלבי קרס בחצר הקדמית של בית בסן דימאס (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

בשלב זה, החקירה מתנהלת כאילו מדובר בשני מקרים שונים, אך כמובן שהבלשים חושדים שמדובר באותו בן אדם שחרך את הסימן הנאצי בשני המקומות.

משפחה מסן דימאס גילתה את הוונדליזם האנטישמי בשעות הבוקר ביום חמישי כאשר הם תכננו לצאת מן הבית. "נראה שמי שעשה את זה השתמש בחומר בעירה כימי כלשהו כדי לשרוף את הדשא הסינטטי", אמר פיטר שופ ממשרד השריף של מחוז לוס אנג'לס.

היות שלא מדובר במשפחה יהודית, המשטרה סבורה שהבית נבחר באקריות. "הבן שלי אמר לי שיש משהו שחור ומוזר על הדשא בחצר שלנו, אז יצאתי לבדוק וראיתי את זה", שיחזרה תמי פאריס, בעלת הבית, "פשוט נוראי שמישהו יחשוב לעשות דבר כזה".

 

צלבי הקרס שנמצאו חרוכים בכביש בקובינה (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

פחות משש שעות לאחר מכן, המשטרה הוזעקה לבית בעיר הסמוכה קובינה לאחר שהתקבל דיווח על שני צלבי קרס שנמצאו חרוכים על הכביש. על פי המשטרה, נראה שמדובר באותו חומר בעירה כימי. 

כאמור, המשטרה מתייחסת למקרים כשני אירועים שונים עד שתתקבל הוכחה שמדובר באותו חומר בעירה, דבר שאמור לקרות בקרוב. לא ברור אם יתייחסו אל האירוע כאל פשע שנאה, ובשלב זה אין חשודים במעשה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE