הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נשמה טובה: ויקטוריה בקהאם עוזרת לחברים המלכותיים שלה, מייגן מרקל והנסיך הארי
בעוד שמרקל מתקרבת ללידה, היא והנסיך הארי עברו למעונו החדש, פרוגמור קוטג' בווינדזור, והם פשוט חייבים עיצוב פנים בסטייל

לאחר שיפוץ אינטנסיבי, שנאמד בכארבעה מיליון דולר, מייגן מרקל והנסיך הארי עברו סופסוף למעונם החדש, פרוגמור קוטג', שבווינדזור. החברה הטובה שלהם, ויקטוריה בקהאם, עוזרת להם לארגן את הבית בסטייל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




במקום לקשט את הקירות ביצירות אמנות יקרות, מרקל עשתה הובלה של הפוסטרים שהיו תלויים בדירת הרווקות שלה בטורנטו. מהדיווחים עולה, שמרקל החליפה עצות לעיצוב הבית עם בקהאם. בעבר דווח שפרוגמור קוטג' עוצב על ידי מעצבת הפנים, ויקי צ'רלס. אך מקורבים לבני הזוג המלכותי מתעקשים שלא כך.

מקור אחד הסביר, כי "הארי ומייגן רוצים להפוך את פרוגמור קוטג' לביתי ככל שניתן ומייגן הביאה הרבה פוסטרים שהיו תלויים בדירתה בטורונטו, בתקופה במהלכה הצטלמה לסדרה Suits. היו לה הרבה זיכרונות בדירה ההיא והיא רוצה להביא כמה מהם לבית החדש שלה. היא שוחחה רבות עם ויקטוריה בקהאם על רעיונות העיצוב שלהם. אנשים חשבו שויקי צ'רלס נשכרה על מנת לבצע את השינוי. אך זה לא כך. זאת היתה הויקטוריה הלא נכונה".



מרקל, שצפויה ללדת החודש, דאגה לכך שיהיו תמונות של בני משפחה ושל חברים סביב. הנכס שימש בעבר לבית בו לנו אנשי צוות של בית המלוכה. למרות השיפוץ והשינויים האדירים והיקרים, הבית בשנת 1801 בעלות של כ-600 דולר. שמו ניתן לו לאחר שבשנת 1875 המלכה ויקטוריה אכלה ארוחת בוקר בקוטג' ואמרה "שיש סביב מספר עצום של צפרדעים (פרוגס באנגלית) ושזה מגעיל למדי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE