הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוחרר ממאסר בפלורידה, פרץ למכונית בחניון הכלא - ונעצר שוב
בסיפור הזה לא ברור מי פעל ברשלנות גדולה יותר - הפושע שנתפס פורץ למכונית וגונב ממנה חפצים רבים במתחם הכלא, או הרשויות ששחררו אותו שוב באותו היום

קייסי מייקל לואיס הספיק להיות אדם חופשי למשך רבע שעה פחות או יותר, במהלכה לא הספיק אפילו לצאת מחניון בית הכלא בו היה כלוא לפני שנעצר שוב. העבריין הרשלן בן ה-37 שוחרר ביום חמישי ממתקן הכליאה פורט פירס שבמחוז סנט לוסי שבפלורידה, שם ריצה עונש מאסר על עבירות של גניבה חמורה. כך עולה מצו המעצר שהוצא נגדו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הספיק להשתחרר פעמים באותו יום. קייסי מייקל לואיס 

לאחר ששוחרר מהמאסר, לואיס החל לטייל בחניון הכלא תוך שהוא "מתנהג באופן מעורר חשד ובודק דלתות של מכוניות". לואיס תועד מביט לתוך מכוניות, והוא הצליח אף לפתוח את הדלת של אחת מהן. הוא התיישב במושב הנהג למשך כשתי דקות וחצי ולאחר מכן יצא ממנה, המשיך לבחון מכוניות אחרות וניסה להיכנס אליהן גם.

כאשר עוד היה בחניון, ניגש אליו שוטר ושאל לפשר מעשיו. הוא ענה כי הוא ממתין לחברתו. השוטר המשיך לתחקר אותו ובסופו של דבר נעצר כאשר ברשותו לחפצים שנגנבו מהמכונית אליה פרץ, ובהם אייפון 7, ארבע חפיסות סיגריות, מצית, כרטיס אשראי, רישיון נהיגה של פלורידה ו-547 דולר במזומן.

לואיס נעצר באשמת פריצה, גניה ואחזקה של רכוש גנוב - ונלקח חזרה אל הכלא. מריה אנטנר, דוברת של משרד השריף אמרה כי לואיס שוחרר שוב באותו היום, אך הפעם השוטרים וידאו כי יש מישהו שאוסף אותו מהמקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE