הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרכב הפרטי הלם באוטובוס, שלח אותו לתוך המעדנייה - וברח
ייתכן מאד שנוסעי אוטובוס Q18 בקווינס הבוקר היו שמחים מאד לאיזה בייגל טרי על הבוקר - אבל סביר להניח שהם היו מעדיפים להיכנס לחנות בכוחות עצמם, ולא בתוך האוטובוס שהשמיד את חזית החנות

אוטובוס עירוני התנגש היום (ראשון) בשעת בוקר מוקדמת לתוך חנות בייגלים בקווינס. התאונה, שלא אירעה באשמת נהג האוטובוס, השמידה את חזית המעדנייה ושלחה את עובדי המקום בריצה לעמקי החנות להסתתר מטונות הפלדה הדוהרות לכיוונם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בנס, איש לא נפגע (למעט הנהג, שספג חבלות בקרסולו ובפרק ידו; צילום: ניו יורק דיילי ניוז)

 

לפי הודעת דובר רשות התעבורה העירונית (MTA), אוטובוס בקו Q18 נסע במורד רחוב 58, סמוך לשדרות וודסייד, כאשר רכב פרטי שנסע באותו כיוון חצה רמזור אדום במהירות גבוהה והתרסק לתוך צדו של האוטובוס דקות ספורות לפני השעה שש בבוקר.

האוטובוס סטה מנתיבו מעוצמת המכה, טיפס על המדרכה והלם במעדניית "בייגלס פלוס", שם הכינו העובדים את המקום לעבודת היום. "הם היו בפנים ועבדו על האוכל כשהאוטובוס דהר פנימה, אז הם רצו עמוק יותר פנימה", סיפר לניו יורק דיילי ניוז שליח הבייגלים חזוס דומינגז בן ה-36, שהופיע במקום רגע לאחר התאונה. "הם המשיכו לרוץ כי האוטובוס המשיך להיכנס".

דומינגז, שעובד בחנות מזה שבע שנים, היה המום מכך שאיש מעמיתיו לא נפגע. "כולם בסדר. הם עירניים", אמר. "הם מתרגלים למה שקרה, אבל הם בסדר". נהג האוטובוס נלקח לבית החולים אלמהרסט עם פציעות בקרסולו ובפרק כף ידו. ארבעה אנשים נבדקו בזירה על ידי חובשי מחלקת הכבאות העירונית (FDNY).

 

בוקר טוב? (צילום אילוסטרציה: Cook's Illustrated)

 

דובר של רשות התעבורה העירונית אישר שהיו נוסעים באוטובוס אולם לא ידע לומר כמה. נהג ההונדה נמלט לאחר התאונה וטרם נעצר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE