הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נס שנשארתי בחיים": נהגת איבדה שליטה והתנגשה במכון כושר בלוס אנג'לס
עשרות מתאמנים נכחו ב-Anytime Fitness בקולבר סיטי כאשר האישה איבדה את השליטה על רכב ה-SUV שלה, דהרה לעבר המקום ופגעה בגבר. "היה בום גדול, שברי זכוכית עפו לכל עבר", הוא שיחזר. האירוע תועד במצלמות האבטחה

סמואל קיוואז' הגיע לפני כעשרה ימים לחדר הכושר "Antime Fitness" בעיר קולבר סיטי שבמחוז לוס אנג'לס כפי שעשה פעמים רבות לפני כן. הוא לא תיאר לעצמו שחייו יהיו בסכנה, אך זה בדיוק מה שקרה כאשר מכונית SUV דהרה לעבר בית העסק, ניפצה את חלונות הזכוכית ופגעה בו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך סרטון האבטחה שתיעד את האירוע החריג בקאלבר סיטי (צילום: פוקס 11)

 

האירוע התרחש ב-29 במרץ, אולם רק בסוף השבוע פורסם התיעוד מתוך מצלמות האבטחה שהוצבו במקום. בסרטון ניתן לראות את קיוואז' כהוא מבצע חימום על מכשיר הליכה. לפתע מגיח כלי הרכב, פוגע בעוצמה אדירה במבנה ובאופן ישיר בקיוואז'. הפגיעה העיפה אותו אחורה, והעובדה שדלת הזכוכית שמאחוריו לא הייתה נעולה איפשרה לו להיחלץ מהמצב. 

 

 

בסרטון ניתן לראות את שאר הנוכחים ניגשים אל קיוואז' ומסייעים לו. "זה נס שאני נשארתי בחיים. פתאום היה בום גדול, שברי זכוכית עפו לכל עבר והתעופפתי אחורה", הוא שיחזר לאחר האירוע החריג.

הנהגת הפוגעת נראית בסרטון כשהיא יוצאת ושואלת גם היא לשלומו של הנה, אך נדמה שהיא מנסה להיכנס בחזרה אל המכונית. בשלב זה ניגש אליה גבר, שהתאמן במקום, והורה לה להישאר. בהמשך התברר כי מדובר בשוטר שלא היה בתפקיד. בחקירתה סיפרה האישה שהבלמים לא עבדו ועל כן היא איבדה את השליטה על כלי הרכב. אי לכך, בשלב זה אין כוונה לאשימה בפשע כלשהו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE