הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פורט לודרדייל: בן 14 נעצר לאחר שהזעיק את כוחות הביטחון ל"אירוע ירי" בבית הספר
כשנה לאחר הטבח בביה"ס מרג'ורי סטונמן, נער בן 14 חייג אל מוקד החירום 911 וטען שהוא מתחבא בשירותים כי חמוש מסתובב בבית ספרו. המשטרה וכוחות ההצלה הגיעו למקום וסגר הוטל על המוסד החינוכי, אולם לא נמצא חמוש. כעת הצעיר מואשם במתן דיווח כוזב

נער בן 14, תושב העיר פורט לודרדייל שבפלורידה, נעצר השבוע לאחר שבחודש שעבר הזעיק את כוחות הביטחון לבית ספרו בטענה שתלמיד חמוש מסתובב במקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות שיטור רבים הוזעקו לבית הספר בפורט לודרדייל לאחר שהתקבל דיווח על חמוש (צילום: איי. בי. סי. 10)

 

כזכור, בבוקר ה-11 במרץ דווח על חמוש שמסתובב בקרבת שני בתי ספר סמוכים בעיר: תיכון דילארד (Dillard) וביה"ס היסודי בעל שם זהה, הממוקמים בצומת שדרת סנרייז וכביש מס' 95. סגר הוטל על שני בתי הספר במשך שלוש שעות, והאירוע הסתיים לאחר שהמשטרה שללה את הימצאותו של חמוש כלשהו.

 

 

הנער, קנדריד גרין, מואשם במסירת דיווח כוזב למשטרה, כמו גם סעיף נוסף של מטרד ציבורי שמפריע לתפקוד מוסד חינוכי. על פי משטרת פורט לודרדייל, גרין "נתן תיאור מדויק של התלמיד שכביכול היה חמוש. הוא אף סיפק מיקום מדויק בתוך הבניין בו טען שראה אותו. למוקדנית החירום הוא סיפר שהוא מפחד ושהוא מתחבא בתוך אחד מתאי השירותים".

 

כוחות שיטור רבים הוזעקו לבית הספר בפורט לודרדייל לאחר שהתקבל דיווח על חמוש (צילום: סי. בי. אס. 4)

 

בהלה רבה נרשמה בחודש שעבר בזמן האירוע, הן בקרב התלמידים והן בקרב הוריהם, וזאת מכיוון שקצת יותר משנה קודם לכן נכנס חמוש אל בית הספר התיכוני מרג'ורי סטונמן, הנמצא במרחק של כ-12 מייל מביה"ס דילארד. באירוע הקשה הזה נרצחו 17 תלמידים ואנשי צוות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE