הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המסע שלכם מתחיל כאן: הנתיב התבהר וכעת תוכלו לגלות את מטרת חייכם
לכל אחד מאתנו יש מטרה, כך טוענת אופרה ווינפרי בספרה החדש, The Path Made Clear. לפיה, "התפקיד האמתי שלכם בחיים הוא להבין בהקדם האפשרי מהי אותה המטרה ולהתחיל לפעול בכיוון הזה בצורה הטובה ביותר"

בספרה החדש, The Path Made Clear, מסבירה אופרה ווינפרי שהמסע הזה מתחיל כאן. היא חולקת את משנתה כמדריכה להגשמת החזון העמוק ביותר שלכם ומציעה מסגרת ליצירת חיי הצלחה, אך גם ליצירת חיים בעלי משמעות אחת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




עשרת הפרקים בספר מאורגנים באופן שמסייע לזהות את אבני הדרך החשובות לאורך המסע לגילוי עצמי. הם פורשים את מה שלדברי ווינפרי יש להשיג על מנת לזכות בסיפוק ובשביעות רצון אישיים. בנוסף, הם עוסקים במה שעלינו ללמוד מעיכובים או מעקפים שונים בחיים.

ווינפרי פותחת כל פרק בשיתוף התובנות המרכזיות שלה והסיפורים האישיים שסייעו לה להגדיר את החיים הטובים ביותר עבורה. לאחר מכן היא מציגה כמה מהמסקנות, החכמה והתבונה שצברה במגוון תחומים. כל אלה אמורים לעורר השראה בקוראים ולהניע אותם להרהר באשר לתפקידם בעולם ובאשר לדרך בה עליהם להמשיך תוך התמקדות בתשוקה ובמטרה שלהם.



הספר כולל גם תובנות מאת דמויות ידועות, בהן גם אקהרט טולה, ברן בראון, לין מנואל מירנדה, אליזבת' גילברט, ג'יי.זי ואלן דג'נרס. אלה חולקים את השיעורים הגדולים שלמדו במהלך מסעם אל חיים מלאי התכלית.

ספר כולל גם למעלה ממאה תמונות מרשימות, שמטרתן לסייע ולהאיר את החכמה של המסרים אותם מעבירה ווינפרי. 

הוצאה: Flatiron Books

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE