הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תביעה בעקבות חבל בנג'י שנקרע וגרם לפציעת צעיר
בת הזוג של קייסי הולידיי בן ה-25 הצליחה לתעד את האירוע כולו. הצעיר נראה מחויך שניות בודדות לפני שכבלי האטרקציה נקרעו, דבר שגרם לו לנחות בצורה קשה על סיפון האונייה. הוא סובל משבר באגן וכעת תובע את רויאל קאריביאן ודורש פיצוי בסך 10 מיליון דולר

חברת רויאל קאריביאן אינטרנשיונל החליטה לסגור את טרמפולינת הבנג'י שהותקנו על גבי שתי אוניות של החברה, וזאת לאחר שצעיר סבל משבר באגן לאחר תקלה באטרקציה הפופולארית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי האימה שעברו על הצעיר על אוניית "Mariner of the Seas" (צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב / רויאל קאריביאן)

 

הצעיר, קייסי הולידיי בן ה-25, יצא להפלגה ביחד עם בת הזוג שלו בחודש פברואר האחרון. הם הגיעו למיאמי ועלו על אוניית "Mariner of the Seas", והתחילו בחופשתם. בשלב מסוים, הם טיילו על גבי הסיפון והבחינו באטרקציה הפופולארית, וקייסי החליט לעלות על האטרקציה החדשה. כשהיה בגובה של כ-20 רגל (כ-6 מטר), חבלי הבנג'י נקרעו והוא נחת בסמוך לטרמפולינה. 

 

 

בת הזוג של קייסי צילמה את רגעי האימה, והיא העלתה את התיעוד אל הרשת. כאמור, הוא קייסי סבל משבר באגן וכעת תובע את החברה ודורש פיצוי בסך 10 מיליון דולר.

רויאל קאריביאן הגיבה לפרשה והודיעה על סגירת האטרקציה עד להודעה חדשה: "אנחנו עדיין נמצאים בשלבי בחינת אמצעי הבטיחות באטרקציה כחלק מהרצון לשמור על בטחונם של כלל אורחינו", כלשון ההודעה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE