הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נדיר: צוללן תיעד את רגעי האימה מול כריש ענק
צלם שמומחה בצילום תת-ימי פרסם תיעוד מתוך מסע לדרום אוסטרליה שארך בחודש שעבר ובו נראה כריש עצום מתקדם לעברו באגרסיביות. "ידעתי שתהיה תמונה מטורפת, אבל חשבתי שאני קצת קרוב מדי אליו", הוא שיחזר

קיין אוברל בן ה-32 הוא מומחה לצילום תת-ימי, אך ספק אם אפילו הוא ציפה לתפוס בעדשת מצלמתו את התמונה המרהיבה שהצליח לצלם מחוץ לחופי אוסטרליה בחודש שעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"ידעתי שזו תהיה תמונה מטורפת" (צילום: קיין אוברל)

 

אוברל הורד אל המים בכלוב צילום ייעודי בסמוך לאיי נפטון, שרשרת איים הממוקמים כ-150 מייל מערבית מהעיר אדלייד בדרום המדינה. לאחר זמן קצר, הוא הבחין בכריש הגדול שוחה לעברו. הוא לא היסס, שלף את המצלמה ותפס תמונות מדהימות של הטורף.

 

 

"זו הייתה נקבה שאורכה כ-11 רגל (כ-3.5 מטר), והיא התקרבה עד למרחק של כ-6.5 רגל (2 מטר) מהכלוב. בשלב מסוים היא שחתה במהירות לכיוון שלי", שיחזר אוברל והמשיך, "ידעתי שזו תהיה תמונה מטורפת, אבל חשבתי שאולי אני הייתי קרוב מדי ושהעדשה שהשתמשתי בה לא התאימה. כשעליתי בחזרה לסירה, כולם הצטופפו סביב המצלמה כדי לראות מה יצא, וכולנו היינו בהלם".

 

"היא התקרבה עד למרחק של כ-6.5 רגל מהכלוב" (צילום: קיין אוברל)

 

קיין אוברל בתוך מצלם את הכרישים ודגים נוספים מתוך הכלוב, בחודש הקודם בדרום אוסטרליה (צילום: קיין אוברל)

 

איי נפטון הפכו בשנים האחרונות למוקד עלייה של צלמי הטבע, בייחוד אלה שמתמקדים בצילום תת-ימי, וזאת מכיוון שכרישים ודגים אקזוטיים גדשו את האזור בשנים האחרונות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE