הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: מיליונר שמחזיק באחוזה על אי פרטי נעצר בגין גניבת מוצרים מ-Kmart
העובדה שאנדרו ליפי בן ה-59 רכש לאחרונה בית בעבור מיליוני דולרים לא הפריעה לו לנסות לעבוד על עובדי Kmart. הוא ביקש לקבל את כספו בחזרה על מכונת קפה שרכש, אך כאשר העובדים פתחו את הקופסה הם מצאו כדור כדורסל. בשבוע שעבר הוא נעצר לאחר שניסה לפעול כך שוב, הפעם עם נורות LED ומכונת קפה נוספת

אנדרו ליפי בן ה-59 שילם לאחרונה 8 מיליון דולר כדי לרכוש בית מפואר שנבנה על אי פרטי סמוך לעיר קי וסט שבפלורידה, אך העובדה הזו לא מנעה ממנו לנסות לגנוב מוצרים בשווי של כ-300 דולר מסניף מקומי של Kmart.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליפי על רקע הבית שרכש לאחרונה בעבור 8 מיליון דולר (צילום: איי. בי. סי. 10)

 

על פי דוח המעצר, ליפי רכש מכונת קפה של חברת Keurig, בשווי 150 דולר, ב-30 במרץ. למחרת היום הוא ניגש בחזרה לחנות וביקש להחזיר את המוצר, אך בבדיקה שנעשתה כעבור שעות בודדות התברר כי ליפי החליף את מכונת הקפה בכדור כדורסל.

ביום חמישי האחרון הוא שב לסניף ורכש מכונת קפה נוספת, הפעם של Hamilton Beach. ביחד עם שתי נורות LED, סכום הרכישה הגיע ל-105 דולר. שעות בודדות לאחר מכן הוא שב לסניף והחזיר את שלושת המוצרים. הפעם, העובדים לא חיכו כמה שעות כדי לבדוק את המוצר. נורות ה-LED הוחלפו בנורות ישנות ושרופות, ומכונת הקפה הוחלפה במכונת קפה משומשת. עוד דווח כי אריזת מכונת הקפה נאטמה ע"י ליפי כדי שתיראה חדשה.

 

1,800 דולר ותוכלו לישון בבית במשך לילה בודד (צילום: גוגל מפות)

 

עובדי המקום הזעיקו את המשטרה, אך ליפי עזב את המקום. למחרת היום הוא נעצר בידי משטרת קי וסט ומכחיש את המיוחס לו.

כאמור, לאחרונה רכש ליפי בית בעל 12 חדרי שינה באי תומפסון הנמצא מול חופי קי וסט. בית זה שימש כאתר צילומים של תוכנית הריאליטי "The Real World" ב-2006, והבית מוצע להשכרה ב-Airbnb בעבור 1,799 דולר ללילה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE