הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תוספת של 10 דולר בחודש למנויי YoutubeTV
לקוחות ששילמו דמי מינוי חודשי בסך 35-40 דולר ייאלצו להיפרד מ-50 דולר כדי להמשיך לצפות בתכני השירות. לקוחות אפל ישלמו עוד יותר. החברה הצדיקה את ההתייקרות בכך שהוסיפה שמונה ערוצים של דיסקברי, ובעתיד גם ערוץ של אופרה וינפרי. גולשים רבים הביעו את זעמם וכוונתם לנטוש את השירות

שירות הסטרימינג של גוגל, YoutubeTV, הפך לפופולארי ביותר מאז הושק במרץ 2017. כעת הודיעה ענקית האינטרנט כי בכוונתה לייקר את השירות ל-49.99 דולר בחודש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אפליקציית יוטיוב טיוי - בקרוב היא תעלה הרבה יותר (צילום: Shutterstock)

 

השירות הושק במחיר של 35 דולר לחודש, וכעבור שנה הוא התייקר ל-40 דולר בחודש. לאותם לקוחות שנרשמו במהלך השנה הראשונה התאפשר לשמור על המחיר הקיים, אך כעת כל הלקוחות ייאלצו ליישר קו ולהיפרד מחמישים דולר בחודש כדי להנות מהשירות.

למעשה, בעבור הלקוחות הוותיקים ביותר מדובר בהתייקרות של יותר מ-40%, וגולשים רבים הביעו את זעמם והבטיחו לבטל את המינוי כאשר תחול ההתייקרות ב-13 במאי.

"אנחנו מעלים מחירים כדי לספק את המוצר הטוב ביותר ללקוחות שלנו", כתבה החברה מוקדם יותר היום. כדי לנסות להצדיק את התייקרות השירות, החברה הודיעה על הוספתם של שמונה ערוצים חדשים מבית היוצר של דיסקברי, לרבות הערוץ עצמו, ערוץ HGTV, ערוץ האוכל, TLV ו-Animal Planet.

בנוסף, החברה הכריזה על כוונתה להוסיף את ערוצה של אופרה וינפרי, OWN, בהמשך השנה. ללקוחות המשלמים על השירות באמצעות אפל (וחנות האפליקציות שלה) המחיר יעלה ל-55 דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE