הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היה נותן הכל: הסכסוך ממשיך וכך צפוי אביה של מייגן מרקל לחגוג את לידת נכדו המלכותי
תומס מרקל נסער מהמחשבה שלא יוכל לפגוש את נכדו החדש וממתין לדעת מה מין התינוק על מנת לרכוש מתנה מתאימה

אביה של מייגן מרקל, תומס מרקל (74), עדיין נאחז בתקווה הוא יפגוש את הנכד שלו ומחפש חנויות למוצרי תינוקות על מנת לקנות מתנות. הוא כבר קיבל את העובדה שהוא לא יהיה ליד בתו ביום הלידה ונשבע לחגוג את האירוע בבר מקומי עם כמה כוסות בירה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



בזמנים טובים יותר. תומס ומייגן מרקל

מרקל התלוצץ, כי הוא מתכנן לשלוח לתינוק חולצת טי עם הכיתוב, "ברוכים הבאים לטיחואנה". הסבא לתינוק המלכותי שבדרך מתגורר במקסיקו ומקווה שהפרק החדש בחייה של בתו יוביל לפיוס. הוא סיפר לחבר שהוא ככל הנראה יאלץ לעקוב אחר הלידה באמצעות שידורי הטלוויזיה המקסיקנית, ושהוא לא מצפה לשיחה מבתו, מבעלה הנסיך הארי או ממישהו מאנשי הצוות שלהם.

חבר של מרקל אמר, כי "הוא מתרגש מכך שבתו מצפה לתינוק הראשון. הוא ביקר בחנויות למוצרי תינוקות וחיפש מתנות מתאימות למשלוח". החבר הוסיף, כי "המרחק במיילים וברגשות שבינו לבין מייגן לא מנעו ממנו להרגיש שהוא גאה בה ובנכד החדש. הוא מתכוון לשתות כמה כוסות בירה בבר מקומי כשתינוק ייוולד".


מצפים ללידת התינוק. מייגן והנסיך הארי

החבר סיפר עוד, כי מרקל "ייתן הכל" על מנת לפגוש את התינוק באופן אישי וכי הוא מקווה שיום אחד הוא יוכיח שהקשר שלו ושל בתו היה שווה הזדמנות שניה. "הוא עדיין נאחז בתקווה שבתו תקרא לו, בשלב כלשהו, על מנת לחלוק עמו את אושרה. הוא שאל, 'מה עוד אני יכול לעשות?', הוא נסער מהמחשבה שלא יוכל לפגוש את הנכד החדש שלו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE