הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא לאוהבי גויאבות בלבד: הסרט החדש בכיכובם של ריהאנה ודונלד גלובר כבר מחכה לכם
דני נרצח לאחר שהתעקש לערוך פסטיבל מוסיקה לתושבי Guava Island, לפני שחברתו, קופי, הספיקה לספר לו שהיא נושאת בבטנה את התינוק שלהם. לא ברור מה יעלה בגורלה ובגורל התינוק?

הסרט המוזיקלי, Guava Island, זכה להקרנת בכורה השבוע, במסגרת אירועי פסטיבל קאוצ'לה שמתקיים בימים אלה. בסרט מככבים דונלד גלובר וריהאנה בתפקידים הראשיים של דני מרון וקופי נוביה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים





דני הוא מוזיקאי קובני שנחוש לערוך פסטיבל לקהילת התושבים החיים על האי שלו. קופי היא חברתו ומקור השראתו המוזיקלית. הסרט מבוסס על סיפור אנימציה עממי, שמסופר על ידי קופי. היא מציגה את המקורות של גויאבה איילנד ושל המוזיקה אותה יוצר דני.

בני הזוג גרים יחד והיא מתעוררת לצלילי המוזיקה שהוא מנגן. צפו:


 
קופי עובדת כתופרת. דני, הוא ידוען מקומי, הוא ממהר לצאת מהבית ומקבל את פניהם של העוברים ושבים בדרכו לעבודה, כסבל בחברה שנמצאת בבעלותו של איל עסקים. כל העיר מצפה לפסטיבל שלו. הוא נתקבל בקבוצה של ילדים שהוא מכיר. הם מנסים לשדוד אותו והוא משכנע אותם שלא יעשו את זה.

במהלך העבודה, אחד העובדים שואל את דני מה הוא היה עושה אם היתה לו אפשרות להגר לאמריקה והוא משיב, “This is America” ואז מתחיל קטע מוזיקלי שמדהים את העובד שהעלה את השאלה. דני נחטף למשרדי ההנהלה של החברה בה הוא מועסק. שם מציעים לו שוחד בתמורה לביטול הפסטיבל, על מנת שהאירועים לא יפריעו לפרודוקטיביות של יום המחרת, והורסים לו את הגיטרה.

דני שב הביתה ומספר לקופי סיפור באשר לביטול הפסטיבל, אך היא לא מאמינה. הוא מסיים לכתוב את שיר בשם Summertime Magic, שהבטיח לכתוב מאז שהם היו ילדים. הוא שר לה את השיר שנקטע, כשדני צריך ללכת והיא לא מספיקה לומר לו שהיא בהיריון. היא מתוודה בפני חברתה על שהיא מתעכבת עם העדכון, עקב אורח החיים החופשי שדני מנהל.



דני מחליט לערוך את הפסטיבל בכל מקרה, אך האירוע השמח נקטע כשמתחילות יריות לעברו של דני, שלא מספיק למצוא מחסה לפני שהוא נרצח. בהנהלת חברה בה הוא עובד שמחים על ההתפתחות, אך השמחה הזו מפסיקה כשמגלים שהעובדים עזבו על מנת להשתתף באזכרה של דני.

לא ברור מה יעלה בגורלה של קופי ושל התינוק, שנותרו בלי דני, אך עם הסיפור עצמו.

לצפיה בסרט תוכלו להתחבר לאמזון פריים: https://www.amazon.com/gp/prime

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE