הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אנחנו לגמרי בעניין: מייסי וויליאמס וסופי טרנר רוצות לעשות את זה שוב
שתי כוכבות "משחקי הכס" כבר מתגעגעות לימים בהן שחקו יחד ומנסות להעלות רעיונות שיביאו אותן להתאחד שוב על המסך

זו מציאות עצובה, אך אנו חייבים להתמודד איתה: הסדרה המצליחה "משחקי הכס" מסתיימת ואין שום דבר שנוכל לעשות בקשר לכך. עם זאת, יתכן וזו לא הפעם האחרונה שנוכל לצפות בחלק מהשחקנים האהובים עלינו בפרויקטים אחרים, בעיקר אם למייסי וויליאמס ("אריה סטארק") ולסופי טרנר ("סאנסה סטארק") יש אפשרות להחליט בנושא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




השתיים שהפכו לחברות טובות בחיים האמתיים שוחחו לאחרונה על התכניות שלהן לשתף פעולה בפרויקט חדש, לאחר שהן תסיימנה את תפקידן כאחיות סטארק. טרנר אמרה, "תמיד אמרנו שאנחנו רוצות לעבוד יחד שוב. אך באופן אידאלי, היינו רוצות שמישהו יכתוב משהו שיתאים לנו. אני לא חושבת שילהקו אותנו יחד שוב בקלות, כי כל מה שאנשים יראו בזה, זה את סאנסה ואריה. אז אנחנו רוצות לכתוב ולהפיק משהו יחד. אני לא מוכשרת במיוחד ככותבת, אבל קראתי כמה ספרים על תסריטאות על מנת לעזור לעצמי. נראה לי שהייתי נהנית מזה. זה עדיין לא התגבש בתוכי באופן מלא, אבל אני רוצה".

וויליאמס קדמה את רעיון הפרויקט המשותף שלהן צעד אחד קדימה והביעה נכונות לעבודה משותפת על קומדיה רומנטית, "תמיד אמרנו שנשמח לעבוד יחד על משהו, אך זה צריך להיות הפרויקט הנכון. אני חושבת שיהיה קשה לעשות משהו נוסף עם סופי שלא יהיה קומי. היינו רוצות להציג את החברות האמתית שיש ביננו, משום שיש לא מעט סרטים על חברויות, אך קשה לאנשים לממש חברויות אמת במציאות. אם להיות כנים, ברוב המקרים שחקנים על סט אינם חברים אמתיים, למרות האינטימיות והאווירה הנינוחה, שמוצאים עם אנשים שמכירים במשך זמן רב. לכן אני חושבת שיהיה כיף להראות את החברות של סופי ושלי, אבל זה כנראה יכול לקרות רק בסרט תיעודי עלינו ועל הדברים הטיפשיים שעשינו".

כבר אמרנו שאנחנו לגמרי בעניין?  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE