הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ימים ספורים לפני יום השנה לטבח שזעזע את ארה"ב: שוב איומים על תיכון קולומביין
בית הספר בקולורדו שהתפרסם בנסיבות טראגיות הוא אחד מעשרות בתי ספר במדינה שהושמו תחת הסגר בגלל איומים. ה-FBI זיהה אדם אחד שמעורב בהפצתם, החקירה נמשכת. בינתיים לא ארע דבר ואין נפגעים

תיכון קולומביין בקולורדו הושם בהסגר (lockdown) בגלל מה שהרשויות מגדירות "איום מהימן" על שלום התלמידים והצוות. פרט לקולומביין עוד כעשרים בתי ספר במחוז ג'פרסון נדרשו למהלך. הרשויוץ חוקרות כעת את מקור האיום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


היורים תועדו במצלמות האבטחה בקפיטריה. הטבח בקולומביין (צילום: ויקיפדיה)

 

סמוך לשעה 17:40 (שעון מזרח) הודיעה מחלקת החינוך בקולורדו כי כל בתי הספר הציבוריים במחוז ווסטמינסטר קיבלו הוראה ל "שחרור מבוקר" של התלמידים, שמשמעו שתלמידים יוכלו לצאת רק באמצעות איסוף מטעם בן משפחה ולא תהיינה הסעות מבית הספר. כשעה קודם לכן הודיעה המחלקה שה-FBI זיהה אדם אחד שמעורב בהפצת האיומים והמליצה שכל בתי הספר באזור הבירה דנוור יעברו גם הם למצב של שחרור מבוקר.

קולומביין שבעיר ליטלטון וכמה בתי ספר נוספים באזור הושמו תחת הסגר בגלל איומים כלליים, שלא כוונו לעבר בית ספר מסוים.

 

התפרסם בנסיבות טראגיות. תיכון קולומביין בליטלטון, קולורדו (צילום: KMGH)

 

ביום שבת הקרוב ימלאו 20 שנה לטבח בתיכון קולומביין, שהיה לאחד ממקרי הירי ההמוני המפורסמים ביותר בתולדות ארצות הברית. שני תלמידי בית הספר ירו לכל עבר והרגו 12 תלמידים ומורה אחד לפני שהתאבדו בספריה. האירוע הפך לסמל לסכנה שבקלות השגת הנשק בארצות הברית והופיע מאז בשורה של סרטים עלילתיים וסרטי תעודה, בראשם זוכה האוסקר "באולינג לקולומביין" של מייקל מור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE