הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נמצאה גופתה של תושבת דרום פלורידה שחשודה באיומים על קולומביין
סול פאיס אפילו לא נולדה כשארע הטבח בתיכון קולומביין אולם זה לא מנע ממנה להיות כפייתית בנושא, כהגדרת סוכן FBI. מה גרם לצעירה שגדלה בחופים שטופי שמש לצאת במסע איומים על בתי ספר למודי אסונות במדינה שרחוקה אלפי קילומטרים ממנה?

הרשויות המקומיות והפדרליות בקולורדו אישרו כי סול פאיס, החשודה בשליחת האיומים לתיכון קולומביין ובתי ספר נוספים בקולורדו, נמצאה ללא רוח חיים היום (רביעי) בשעות אחר הצהרים המוקדמות (שעון מזרח). פאיס, צעירה בת 18 מסורפסייד הצפונית למיאמי ביץ', זוהתה על ידי ה-FBI כמקור לאיומים שהובילו לכוננות החירום אתמול. בעקבות האיומים נסגרו כל בתי הספר ויציאת התלמידים מהם התבצעה באופן מבוקר. האיומים לא הוצאו לפועל ואין נפגעים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הוגדרה חמושה ומסוכנת, נסיבות מותה טרם התבררו. סול פאיס (צילום: משרד השריף במחוז ג'פרסון)

נסיבות מותה של פאיס טרם פורסמו ולא ברור בשלב זה אם היא שמה קץ לחייה או נורתה על ידי הרשויות. גורמים פדרליים אמרו בסיבת עיתונאים כי פרטים נוספים יימסרו בהמשך.

פאיס נסעה ביום שני בערב לקולורדו מסיבה שאיננה ידועה ואתמול שלחה את האיומים לבתי הספר. משרד ה-FBI בדנוור לא פירט את אופי האיומים אך ציין שפאיס הייתה כפייתית בנושא קולומביין, שיציין ביום שבת הקרוב עשרים שנה לטבח המחריד שהפך לסמל של אירועי ירי המוניים בכלל ובבתי ספר בפרט.

צוות חדשות מקומיות בפלורידה הגיע אתמול לבית הוריה של פאיס בסורפרייד, שם שוחחו עמם סוכנים פדרליים שלא מסרו פרטים לתקשורת. מאוחר יתר אדם שהזדהה כאביה של פאיס אמר שהוא ראה אותה לאחרונה ביום ראשון וכל הפרשה היא סיוט עבורם. שכני המשפחה אמרו שהם מזועזעים. אחת השכנות, פטרישיה בילסטיין, סיפרה שעבדה בבתי הספר בביי הרבור שבהם למדה פאיס. לדבריה, "היא תמיד הייתה מופנמת, היא מעולם לא הסתבכה בצרות".

 

תיכון קולומביין תחת הסגר ביום שישי בעקבות האיומים של פאיס (צילום: KMGH)

פאיס נראתה לאחרונה למרגלות ההרים ממערב לדנוור. היא נחשבה חמושה ומסוכנת במיוחד והרשויות קראו לציבור שלא לגשת אליה. לא ברור מה היו קורותיה ביומיים האחרונים ומתי בדיוק נגרם מותה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE