הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הקלטת הלוהטת" של רוברט קראפט תשוחרר לציבור, טרם הוחלט מתי
על אף התנגדות פרקליטיו קיבל בית המשפט בפלורידה את עתירתם של כמה כלי תקשורת והורה על פרסומה של קלטת המתעדת את איל ההון היהודי מקבל לכאורה שירותי מין בתשלום. קראפט, בעלי הניו אינגלנד פטריוטס, מסרב בתוקף לעסקאות טיעון מקלות ודורש משפט בפני מושבעים

התביעה במשפטו של רוברט קראפט, איל ההון היהודי הנאשם בעבירות מין, מתכננת לשחרר תיעוד וידיאו בו הוא נראה לכאורה מקבל שירותי מין בתשלום בספא בעיירה ג'ופיטר שבפלורידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפרטים האינטימייים יטושטשו, הקלטת תפורסם. קראפט (צילום: Getty)

למרות מחאות פרקליטיו, תביעה בתיק שמתנהל במחוז פאלם ביץ' הודיעה שתשחרר את התיעוד, בו נראים 24 בני אדם נוספים שמעורבים בפרשה חוצת תחומי השיפוט הזו, שהתפוצצה בחודש פברואר האחרון. על פי דיווח ברשת CNN, התביעה תטשטש או תפקסל תיעודים פורנוגרפיים מפורשים לפני שחרור הקלטת לתקשורת. לא ברור מתי הפרסום יקרה.

קראפט, 77, עומד בראש אימפריה עסקית חובקת עולם והונו מוערך בכ-6.5 מיליארד דולר. הוא בעליה של קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס, הקבוצה המצליחה ביותר בליגה שזכתה גם בסופרבול האחרון, שבועות ספורים לפני מעצרו של קראפט. קראפט ידוע גם כתורם נדיב בכלל ולמטרות יהודיות וישראליות בפרט ובינואר האחרון נבחר כחתן פרס בראשית היוקרתי בזכות מאבקו באנטישמיות.

התיק בו מעורב קראפט כולל בסך הכל מאות נאשמים ומעורבים שנחשפו במבצע עוקץ שהתקיים בשורה של מכוני עיסוי בפלורידה. קראפט עצמו מואשם בשני סעיפים קלים של שידול לזנות אולם למרות הצעות נדיבות לעסקת טיעון מקלה הוא סירב להודות בכל אשמה ומתעקש על משפט מול מושבעים. בין היתר, התביעה הציעה להסיר את האישומים בתמורה לתשלום קנס, ריצוי שירות למען הקהילה והודאה שהיה מורשע אילו הועמד לדין, אולם לדברי מקורב לקראפט הוא דחה את ההצעה.

 

זירת הפשע לכאורה. הספא בג'ופיטר, פלורידה (צילום: yelp)

ההחלטה על פרסום הקלטת התקבלה בעקבות עתירה שהגישו שורה של כלי תקשורת שקרו לשחררה לציבור. הדיון בעתירה התקיים ביום שישי האחרון והיום התקבלה החלטה בנושא. במקביל לניסיון להגביל את פרסומה בתקשורת בשם זכותו של קראפט לפרטיות, טענו עורכי דינו כי יש לאסור את קבילותה כראיה במשפט נגדו, בעיקר משום שאם היא תתקבל כראיה לאחר שתשודר בתקשורת המושבעים לא יצפו בה בעיניים ניטרליות ותוכנה כבר יהיה "נגוע" ובעייתי מבחינה משפטית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE