הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמנים, חלוצות, מנהיגים ואייקונים: 100 המשפיעים של טיים
המגזין היוקרתי פרסם את רשימת המשפיעים הבולטים לשנת 2019. בין השמות הבולטים: טיילור סוויפט, ד"ר כריסטין בלאסי-פורד, טייגר וודס וגם... בנימין נתניהו. לא פחות מעניינים הם הכותבים שנבחרו לכתוב על המשפיעים, רובם דמויות איקוניות בעצמם

מגזין טיים פרסם היום (רביעי) את רשימת מאה המשפיעים שלו לשנת 2019. כמה מהשמות צפויים, כמה מפתיעים, וחלק מהייחוד הוא בשמות הגדולים שכתבו על המשפיעים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כך לדוגמה, הזמרת ביונסה, אייקון בפני עצמה, כתבה על מישל אובמה שהופיעה ברשימת האייקונים (בעלה, הנשיא לשעבר ברק אובמה, נעדר מהרשימה השנה). בין היתר כתבה ביונסה: "לאהוב את מישל אובמה לא היה עניין של בחירה. זה משהו שבא באופן טבעי, בגלל האופן שבו היא נושאת את עצמה. כי היא הזכירה לנו את עצמנו, ונעה במרחבים שאנחנו, אמריקאים שחורים, לא בדיוק היינו אמורים להיות. היא נראתה כל כך עוצמתית". אובמה הוציאה השנה את ספר הזכרונות שלה שנחשב לאחד הספרים המצליחים ביותר בשנים האחרונות.

 

גירל פאוור. ביונסה ומישל אובמה (צילום: Getty)

איש העסקים וורן באפט, טיטאן בפני עצמו, כתב על שחקן הכדורסל לברון ג'יימס שהופיע ברשימת הטיטאנים. ג'יימס אמנם לא בשיאו מבחינה מקצועית, אולם הוא התפרסם השנה גם בזכות פרויקטי חינוך וסיוע לקהילות מוחלשות שזכו להצלחה והישגים יפים.

בין היתר כתב באפט: "גיבורים בגיל צעיר יכולים לעצב עתידו של אדם. לברון הצדיק את הערצת המיליונים שהוא זכה לה הודות ליכולתו לעמוד בציפיות העצומות ממנו על מגרש הכדורסל, הצלחתו העסקית בהוליווד ובתקשורת, והיוזמות החינוכיות שלו בעיר הולדתו אקרון שבאוהיו... וגדול ככל שהוא היה עד עכשיו, ראיתם רק את ההתחלה של לברון".

 

גיבור על המגרש ומחוצה לו. לברון ג'יימס (צילום: Getty)

בקטגוריית האמנים, לצד שמות כמו אמיליה קלארק מ "משחקי הכס", זוכה האוסקר הטרי ראמי מאלק ומעצבת האופנה קלייר וואיט קלר מבית האופנה ג'יבנשי שעיצבה בין היתר את שמלת החתונה של מייגן מרקל, הופיע גם מהרשאלה עלי, שזכה בשני פרסי אוסקר והיה למוסלמי הראשון שמקבל את הפרס על משחק.

אוקטביה ספנסר, בעצמה שחקנית זוכת פרסים שהפיקה את "הספר הירוק" שעליו זכה באוסקר השני שלו, כתבה עליו: "נדהמתי מהדרך שבה הוא ניווט בין סצנות אך מעולם לא התפשר על המורכבויות בדמותו של ד"ר שירלי. ד"ר שירלי היה אצילי, רהוט, אלגנטי ופגיע. מהרשאלה היה הבחירה המושלמת לשחק אותו כי הוא מגלם בעצמו את כל התכונות האלה".

 

הבחירה המושלמת. מהרשאעלה עלי (צילום: Shutterstock)

גם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הופיע ברשימה, בין ראש ממשלת אתיופיה הנבחר ד"ר אבי אחמד והאפיפיור פרנציסקוס. בטקסט שכתב איש המגזין דיוויד פרנץ' נטען כי "ישראל היא מדינתו של ביבי. אם היה איזשהו ספק, בחירתו כראש ממשלה בפעם החמישית לא רק ביצרה את אחיזתו במדינה המזרח תיכונית החשובה, אלא אפשרה לו לעקוף במשך הכהונה שלו את מייסד המדינה דוד בן גוריון".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE