הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן דייגו: הורשעו החשודים שניסו להבריח קוקאין בשווי 28 מיליון דולר בסירה
שלושה גברים מאקוודור וקולומביה הורשעו בניסיון ההברחה, והשבוע פורסם תיעוד מתוך רגעי המעצר בהם הם ניסו להשליך את אלפי פאונד הסמים לים. ביולי הקרוב הם ישובו לביהמ"ש כדי לשמוע את גזר דינם, שעלול להיות מאסר עולם וקנס של 10 מיליון דולר

פחות משנה וחצי לאחר שנתפסו בלב ים, שלושה גברים הורשעו השבוע בבית המשפט בסן דייגו בניסיון להבריח סמים מסוג קוקאין בשווי 28 מיליון דולר לארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי הפאניקה שבהם החשודים משליכים את הקוקאין לים (צילום: משמר החופים של ארצות הברית)

 

השלושה זוהו כאדריאן קורטז בן ה-24 ו-וויקטור גספר בן ה-29, שני תושבי אקדוודור, וסגונדו דומינגז בן ה-35, אזרח קולומביאני. חבר המושבעים הרשיע את השלושה בתום משפט שארך כשבוע, וכעת הם ימתינו לשמוע את גזר דינם ב-15 ביולי.

 

ספינת משמר החופים הדומה לזו שעצרה את השלושה בלב ים (צילום: משמר החופים של ארצות הברית)

 

הפרשה החלה ב-31 בדצמבר 2017, אז ספינת משמר החופים זיהתה "סירה חשודה" במרחק של כ-100 מייל צפונית לאיי גלאפגוס. משמר החופים הזניק מסוק ושתי סירות קטנות לעבר המבריחים, שניסו להימלט מהאזור. בשלב מסוים, כשהבינו שהם עומדים להיתפס, השלושה החלו לזרוק אל המים חבילות המלאות בסמים.

 

2,706 פאונד של קוקאין בשווי 28 מיליון דולר שנמצאו אצל שלושת המבריחים (צילום: משמר החופים של ארצות הברית)

 

על פי התביעה בתיק, צלף של משמר החופים הצליח לנטרל את מנוע הסירה של המבריחים, דבר שלמעשה איפשר להם לעצור את השלושה. בחיפוש שנעשה בסירה נמצאו 2,706 פאונד של קוקאין, כולל הסמים שהחשודים ניסו להעלים בים.

 

צלף מוסק הצליח לנטרל את מנוע הסירה ומנע את בריחת החשודים (צילום: משמר החופים של ארצות הברית)

 

משמר החופים עצר את השלושה והעבירם למנהל לאכיפת הסמים (DEA) בסן דייגו. השלושה הואשמו בקשירת קשר להפצת קוקאין, כמו גם החזקת הסם במטרה למכור אותו. כאמור, בעוד כשלושה חודשים השלושה יובאו לבית המשפט כדי לשמוע את גזר דינם, שעלול להיות מאסר עולם וקנס כספי של 10 מיליון דולר.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE