הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלפים עזבו את העיר, אך מחוז לוס אנג'לס נותר כגדול בארה"ב
לשכת מפקד האוכלוסין של ארצות הברית פרסמה את הנתונים השנתיים ובהם מגמת הנטישה של הערים הגדולות. לוס אנג'לס, שיקגו וניו יורק (קווינס וברוקלין) מובילות את רשימת העוזבים. למרות זאת, מחוז לוס אנג'לס הוא עדיין המאוכלס ביותר במדינה

13,241 בני אדם עזבו את מחוז לוס אנג'לס במהלך השנה האחרונה, הירידה הרביעית בגודלה בקרב 100 המחוזות הגדולים ברחבי ארצות הברית, כך עולה מנתונים רשמיים שפורסמו ע"י הממשל הפדרלי מוקדם יותר היום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרכז העיר לוס אנג'לס (צילום: Shutterstock)

 

ב-1 ביולי 2018, במחוז לוס אנג'לס גרו 10.11 מיליון תושבים, כמות שהשאירה את המחוז כמאוכלס ביותר בארה"ב למרות 13 אלף התושבים שעזבו. שלושת המחוזות שעקפו את לוס אנג'לס בדירוג העזיבה הם קוק (שיקגו), וברקולין וקווינס (ניו יורק), כך על פי הנתונים שפורסמו הבוקר ע"י לשכת מפקד האוכלוסין.

מדובר בשנה השנייה ברציפות שבה נרשמת ירידה בכמות התושבים במחוז, דבר שככל הנראה נובע מיוקר הדיור בעיר. עם זאת, בשמונה השנים האחרונות דווקא קיימת מגמת צמיחה, שכן המחוז הוסיף כ-35 אלף תושבים.

עוד עולה מהנתונים שקליפורניה ממשיכה להיות המדינה המאוכלסת ביותר עם 39.6 מיליון תושבים, תוספת של 157 אלף לעומת אשתקד. אוכלוסיית ארה"ב כולה גדלה ב-2 מיליון תושבים ל-327.2 מיליון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE