הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברת קונגרס רשידה טליב: שביתת רעב תביא לסגירת ICE
חברת הקונגרס הדמוקרטית ממישיגן אמרה לתומכיה שצריך לפעול "מחוץ לכותלי בית הנבחרים" כדי להביא לסגירת רשות ההגירה. על מתקני הכליאה של ICE היא הפצירה בתומכיה "לפעול באופן עצמאי". חלק מהנאום הועלה ליוטיוב ע"י ארגון שמרני

חברת הקונגרס רשידה טליב, דמוקרטית ממישיגן, הציעה לתומכיה לפתוח בשביתת רעב כדי להביא לסגירת רשות אכיפת ההגירה (ICE), דבר שלדבריה לא יקרה באמצעות חקיקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת הקונגרס רשידה טליב ומשפחתה בטקס ההשבעה של בית הנבחרים, מוקדם יותר השנה (צילום: Getty Images)

 

חברת הקונגרס אמרה את הדברים בסוף השבוע הקודם במהלך כנס של הקואליציה למען זכויות אדם במשייגן (Michigan Coalition for Human Rights). היא טענה שעמיתיה בבית הנבחרים "מפקחים" על מה שהיא אומרת, בייחוד בדעותיה הקיצוניות יותר כגון סגירת הרשות.

"תידרש התערבות מחוץ לכותלי הקונגרס", היא אמרה בפני הפעילים שהגיעו לכנס והתייחסה באופן ספציפי למתקני הכליאה של ICE: "אנחנו מסוגלים לסגור אותם אל תחכו לקונגרס שיפעל, תפעלו באופן עצמאי", היא אמרה.

 

 

“אני יודעת מה כולם יגידו: 'רשידה, למה את מתכוונת?' ואני אסביר. יש כאלה שמשתמשים בשביתת רעב וכל מיני דברים אחרים כמו לנסוע לגבול, ואני מתכוונת לעשות זאת", היא נשמעת אומרת בסרטון שפורסם ע"י הארגון השמרני "America Rising".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE