הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: בנות 14 תכננו לרצוח תשעה בני אדם
שתי תלמידות חטיבת ביניים במחוז היילנדס נעצרו בחשד לתכנון הפשע החמור בזכות מורה עירנית שאיתרה את הקלסר עם פרטי התכנית. סגן המפקח על בתי הספר במחוז: "האיומים נלקחים מאוד ברצינות. אנחנו אחראים למילים שלנו"

שתי בנות עשרה נעצרו בפלורידה בחשד שתכננו לבצע רצח המוני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיקיית "תכנית המבצע" כללה גם תכניות לרכישת נשק (אילוסטרציה: Shutterstock)

מחלקת החינוך של מחוז היילנדס השוכן במרכז המדינה אישרו לרשת CNN כי שתי נערות בנות 14, תלמידות חטיבת הביניים אייבון פארק, נעצרו בשבוע שעבר בשל "תכנית אפשרית לפגוע באחרים מחוץ לקמפוס". על פי הדיווח, מורה בבית הספר בעיירה הממוקמת כשמונים מייל דרומית לאורלנדו, גילתה כי השתיים מתכננות להרוג תשעה בני אדם.

מדו"ח המעצר של השתיים עולה, כי המורה ראתה אותן מתנהגות בהיסטריה כשחיפשו קלסר כלשהו בכיתתן. הנערות חששו שהן עלולות להיעצר ואחת מהן אמרה ש "אני פשוט אגיד להם שזו הייתה מתיחה אם הם יתקשרו אליי או אם מישהו ימצא את זה". המורה שמצאה את התיקה גילתה בתוכה מכתב שכולל את המילה "אקדחים", וניירות נוספים שכוללים תכניות לרכישת נשק, את שמותיהם של תשעה אנשים ותכנית להפטר מגופותיהם.

זהות האנשים שהופיעו בתיקיה של הנערות לא נמסרה אולם מהציון שמדובר בחשד לפגיעה באנשים מחוץ לקמפוס עולה שככל הנראה לא מדובר בחבריהן לספסל הלימודים. השתיים ניצות בפני אישומים כבדים: תשעה סעיפים של קשירת קשר לביצוע רצח ושלושה סעיפים של קשירת קשר לביצוע חטיפה.

 

התכנית ככל הנראה לא כללה רצון לפגיעה בתלמידים אחרים בבית הספר. חטיבת הביניים באייבון פארק (צילום: WFLA)

סגן המפקח על בתי הספר במחוז היילנדס, אנדרו לת'ברידג', אמר שהאיומים נלקחים מאוד ברצינות: "בין אם זה בכתב או בעל פה, יש לזה חשיבות, ואנחנו אחראים למילים שלנו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE