הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הרגשתי את המזל בזמן מילוי הטופס": בן 24 זכה בהגרלת הפאוורבול וגרף 768 מיליון דולר
מנואל פרנקו השקיע סכום של עשרה דולר בלבד בסוף חודש מרץ, רק יממה לאחר ההגרלה הוא הבין שזכה בסכום שישנה את חייו לנצח. "זה היה ממש מוזר, הרגשתי את המזל כבר באותו יום ורציתי לקרוץ לעבר מצלמת האבטחה", הוא שיחזר וסיפר מה הוא מתכנן לעשות עם סכום העתק: "אני רוצה לטייל ולממן את הלימודים בעבור משפחתי"

מנואל פרנקו בן ה-24, תושב מדינת ויסקונסין, הוא הזוכה המאושר בהגרלת הפאוורבול שנערכה לפני כחודש. היום הוא הגיע למשרדי חברת הלוטו כדי לקבל את כספי הזכייה - 768 מיליון דולר - שהינו סכום הזכייה השלישי בגודלו בהיסטוריה של ארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החיוך אומר הכל. פרנקו מקבל את כספי הזכייה, הבוקר בוויסקונסין (צילום: פאוורבול)

 

פרנקו סיפר שהוא "הרגיש שהמזל איתו" כאשר רכש את הכרטיס בעיר ניו ברלין, פרבר דרום-מערבי של העיר מילווקי, ב-27 במרץ. עוד הוסיף פרנקו, כי הוא מתמיד ברכישת כרטיסי פאוורבול על בסיס קבוע, מאז שהגיע לגיל 18. ההתמדה השתלמה וכעת הוא בחר לקבל את מלואו הסכום בתשלום אחד, כ-477 מיליון דולר. לאחר ניכוי המס, פרנקו ישלשל לכיסו סכום של כ-326 מיליון דולר.

"זה היה ממש מוזר, הרגשתי את המזל עוד באותו יום. זה לא נורמלי וזה לא טבעי, זה היה פשוט מוזר", הוא סיפר תוך כדי ששיחזר את רגעי הרכישה בהם השקיע 10 דולר כדי לקנות 5 כרטיסים. "הרגשתי את המזל עד כדי כך שהבטתי במצלמה ואפילו רציתי לקרוץ לעברה", הוא אמר.

עוד סיפר כי בדק את חמשת הכרטיסים רק יממה לאחר ההגרלה. בכרטיס הראשון הוא זכה בארבעה דולר, דבר ש"גרם לי להתרגש מאוד", הוא טען. הכרטיס החמישי והאחרון שבדק היה זה שהניב את סכום הזכייה העצום: "הסתכלתי על כל ספרה בפני עצמה. ראיתי שהמספר הראשון תואם, שהמספר השני תואם ואז הדופק שלי עלה. בדקתי את המספר האחרון, ואז את שלושת המספרים שנותרו", הוא אמר וסיפר ש"צעק במשך 5 או 10 דקות אחרי שהבין שזכה".

הוא שכר צוות של עורכי דין ויועצי מס, והבטיח לא לבזבז את מלואו הסכום: "אני לא יודע מה יהיה בפרק הבא של חיי, אבל אני רוצה לטייל, לשלם על קולג' בעבור המשפחה שלי ולתרום למספר עמותות", הוא אמר.

כאמור, זהו סכום הזכייה השלישי בגודלו בהיסטוריה של הגרלות הלוטו בארה"ב. ב-2016 חילקו שלושה זוכים בפאוורבול סכום של 1.6 מיליארד דולר, ובחודש אוקטובר האחרון זכתה אישה מדרום קרוליינה ב-1.5 מיליארד דולר. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE