הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עובדת בחברת תעופה כינתה נוסעת "קופה"
נוסעת שנחתה בנמה"ת ביוסטון הבינה שהמזוודה שלה לא עשתה את המסע, ועל כן היא ניגשה לשוחח עם נציגת חברת התעופה. לדבריה, היא החלה לקלל אותה ללא הרף ואפילו כינתה את האישה ממוצא אפרו אמריקאי כ"קופה". יונייטד איירליינס: "העובדת הוצאה מהמשמרות ונמצאת לקראת פיטורים"

עובדת בחברת התעופה יונייטד איירליינס מואשמת שקיללה נוסעת בכינוי גנאי גזעני במהלך תקרית שהתרחשה בתחילת השנה ביוסטון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת התעופה יונייטד איירליינס (צילום: Getty Images)

 

ב-26 בפברואר נחתה השחקנית קסיל היוז בנמל התעופה הבינלאומי ג'ורג' בוש בצפון יוסטון, וכאשר הבינה שדבר השתבש עם הכבודה ששלחה לבטן המטוס, היא ניגשה לדלפק של חברת התעופה.

לדבריה, היא שאלה את העובדת, כרמלה דבאנו, שאלה עניינית בנוגע למזוודה ונענתה בקללות וגידופים על רקע גזעני, כולל העובדה שהיא אמרה לשחקנית "את קופה". היא דרשה מעובדים אחרים של חברת התעופה להזעיק את המשטרה, אך נאלצה לעשות זאת בעצמה לאחר שהם סירבו.

 

השחקנית קסיל היוז (צילום: פייסבוק)

 

על פי עורכי דינה של יוז, דבאנו נעצרה והואשמה בסעיף של "disorderly conduct", או "התנהגות ציבורית פרועה", בעקבות השימוש בכינוי גנאי. לדברי חברת התעופה, דבאנו הוצאה מסידור העבודה במקום ונמצאת לקראת פיטורים. "אני עדיין בהלם, אני לא מאמינה שזה קרה. אני שמחה שהיו נוסעים נוספים ששמעו את דבריה הגזענים של העובדת", סיכמה היוז.

יונייטד איירליינס פרסמה את ההודעה הבאה: "אנו מאמינים בכך שגיוון כוח העבודה מחזק אותנו. האירוע המטרד הזה אינו משקף את דעתם או צורת העבודה של 90 אלף העובדים ברחבי העולם. לכן נקטנו בפעולה מיידית על מנת לסלק את העובדת המדוברת, ונמשיך לשתף פעולה עם חקירת המשטרה", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE