הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דן בילזריין האכיל דוב והסתבך עם ארגוני החיות
מלך האינסטגרם העלה לחשבון האינטסגרם שלו סרטון בו הוא נראה מאכיל דוב, דבר שגרר גל של ביקורת שלילית, בעיקר מארגון PETA העולמי. אושיית הרשת בתגובה: "אני חושב שזה ברור שאני אוהב חיות. מזמן ויתרתי על לצוד"

דן בילזריין, אושיית הרשת שמוכר כ-"מלך האינסטגרם", נאלץ להתמודד עם גל של ביקורת שהופנתה כלפיו ע"י ארגון PETA ("אנשים למען יחס מוסרי לבעלי חיים") לאחר שתועד מאכיל דוב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך הסרטון שעורר את זעמם של אנשי PETA (צילום: אינסטגרם)

 

בילזריין אמר לאתר "פיפל" שהוא אוהב חיות ושהוא אינו פוגע בהם. כזכור, הוא נצפה בשבוע שעבר במהלך מסיבה כשהוא מאכיל דוב. הדבר תועד ובילזריין העלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון של ההאכלה, סרטון שעד כה גרף כ-15 מיליון צפיות.

לאחר פרסום הסרטון, אנשי PETA שלחו מכתב בהול למחלקת הדיג וחיות הבר של קליפורניה בטענה שבילזריין לא השיג את האישורים הנדרשים לקיום האירוע. 

"אני חושב שזה ברור שאני אוהב חיות. מזמן ויתרתי על לצוד", סיפר אושיית הרשת ל"פיפל" והמשיך: "אני מעריך את זה שיש אנשים שמנסים להגן על חיות. עם זאת, יש אנשים שהורגים אלפי חיות למען הספורט, מתעללים בכלבים בסין ועוד. מה ש-PETA עשו זה לנצל את הפופולאריות שלי כדי לקדם את האג'נדה שלהם", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE