הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרוגה בפיגוע ירי בבית כנסת בד. קליפורניה; היורה נוטרל
הפיגוע אירע בבית כנסת של חב"ד בפאוויי שבמחוז סן דייגו סמוך לשעה 11:30 בבוקר. במקום נפגעים רבים ולפחות ארבעה הוחשו לטיפול רפואי בבתי חולים באזור

לפחות 4 בני אדם נפגעו, בהם הרוגה אחת בפיגוע ירי בבית כנסת של תנועת חב"ד בדרום קליפורניה היום (שבת), סמוך לשעה 11:30 בבוקר בפאוויי שבמחוז סן דייגו בקליפורניה. הפצועים הוחשו מן הזירה לטיפול רפואי בבית החולים פלומאר שבאסקונדידו השכנה. על פי דוווח של תחנת NBC המקומית, לפחות אחד מהנפגעים מת מפצעיו.

בסביבות השעה 2:30 בצהריים (שעון מקומי) נערכה מסיבת עיתונאים בה מפקד המשטרה בפאוויי הסביר את השתלשלות האירועים: "בשעה 11:23 קיבלנו דיווח על הירי בבית חב"ד. ארבעה בני אדם נפגעו: 2 גברים וילדה מאושפזים במצב יציב בבית החולים, אך לצערנו הרופאים לא הצליחו להציל את חייה של אישה שנפצעה. החשוד הוא נער בן 19 שנעצר בידי משטרת הכבישים המהירים לאחר שברח מזירת האירוע. בתוך מכוניתו נמצא רובה סער. עוד קודם לכן שוטר ברשות אכיפת המכס שלא היה בתפקיד נתקל בחשוד ופתח באש לעברו, אך לא פגע בו", הוא הסביר.

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות החירום בזירה (צילום: KSWB)

 

כאמור, היורה נעצר והוא נחקר כעת. המשטרה המקומית מבקשת מן הציבור שלא להגיע למקום, ב"דרך חב"ד" (Chabad Way), בין הרחובות אספולה רואד וראנצ'ו ברנרדו רואד בעיר הנמצא כשמונה מייל דרומית לאסקונדידו. 

"היו מודעים לפעילות אכיפת חוק מוגברת בבלוק 16000 של דרך חב"ד בעת שסגני השריף של מחוז סן דייגו בפאוויי חוקרים דיווחים על אדם חמוש. אנא התרחקו מן האזור ואפשרו לסגני השריף לבצע את עבודתם בבטחה. תודה על סבלנותכם ושיתוף הפעולה שלכם", נכתב בהודעת משרד השריף.

ממשטרת לוס אנג'לס נמסר כי אף שאין כל ראיות המצביעות על קשר לעיר המלאכים, משטרת העיר תגביר את עירנותה כלפי איומים על הקהילה היהודית ותבצע סיורים מוגברים בניראוּת גבוהה ליד בתי כנסת וריכוזים של הקהילה בעיר. 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE