הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תשאירו את זה לאינסטגרם: כדאי שתחשבו פעמיים אם כדאי לכם לעקוב אחרי טיילור סוויפט
לאחרונה נקבע עונשו של הסטוקר הסדרתי, רוג'ר אלווראדו. כעת נותר להמתין ולראות האם הוא ישמע לאזהרה שקיבל משופטת בית המשפט של מנהטן

אם הצלחתם לפספס את סאגת הסטוקר של הזמרת, טיילור סוויפט, אז עכשיו אתם יודעים שיש לה אחד או לפחות היה. לאחרונה נידון הסטוקר הסדרתי, רוג'ר אלווארדו (23), לעד ארבע שנות מאסר, לאחר שנמצא אשם בפריצה לביתה של הזמרת בשכונת טרייבקה, שבניו יורק.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הפריצה בוצעה כחודש לאחר שאלווארדו שוחרר מהכלא בגין אותו מעשה.

בתחילת החודש הסכים אלווארדו לעסקת טיעון בתמורה לשנתיים עד ארבע שנים בכלא. שופטת בית המשפט של מנהטן, לורה ווארד, הזהירה את אלווארדו כי עליו להימנע מכל מגע או קשר עם טיילור סוויפט. לא שיחות טלפון, מכתבים או וידאו. השופטת הוסיפה, "אני מקווה ששום שופט לא יראה אותך שוב".

כעת נותר לסוויפט ולנו להמתין ולראות האם אלווארדו ישמע לאזהרת השופטת. בראיון בלעדי שנערך עם אלווארדו לאחרונה הוא אמר, כי סביר להניח שהוא יפרוץ לביתה של הזמרת שוב. "אני לא רוצה לפגוע בה. פשוט רציתי לדבר איתה. היא נראית נחמדה", כך אלווראדו בראיון.

המעריץ המחריד, שהיה אמור לשהות בפלורידה, כשהוא על תנאי, טס לניו יורק ב-7 בחודש מארס. הוא נסע במונית הישר לביתה של סוויפט תוך שהוא מפר את צו ההרחקה נגדו. אלווארדו נתפס כשהוא מטפס על סולם שהוא מצא באתר בניה סמוך. הוא טיפס עליו אל הפטיו של הדירה. כך על פי התובעים. הוא ניפץ דלת זכוכית עם סלע וגרם לנזק של יותר מ-4,000 דולר. כך עולה מהמסמכים שהועברו לבית המשפט.



הזמרת לא היתה בבית באותה העת, אך צוות האבטחה שלה הבחין בפריצה בזמן אמת והזעיק את כוחות המשטרה. דקות לאחר מכן השוטרים מצאו את אלווארדו ועצרו אותו, כחצי שנה לאחר ששוחרר מהכלא עקב פריצה אל דירתה של סוויפט, ב-20 באפריל 2018. השוטרים מסרו אז, כי הוא התקלח ואז התכרבל על מיטתה של הזמרת, שם הם מצאו אותו ישן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE