הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אל תתקשר אלי יותר: ליידי גאגא מרחיקה את האקס שלה
מקור מקורב לזמרת סיפר, כי הפרידה מארוסה לשעבר, כריסטיאן קארינו, לא היתה קלה והיא נאלצה לומר לו שלא יצור עמה קשר יותר

ליידי גאגא וכריסטיאן קארינו ביטלו את האירוסים שלהם ונפרדו עוד במהלך עונת הפרסים של תעשיית הבידור ההוליוודית. כעת מספרים מקורות שהפרידה לא היתה קלה. על פי המקורות היחסים ביניהם היו "רעילים" וזה הופך את המצב הנוכחי לקשה יותר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מקור סיפר לאחרונה, כי גאגא באמת רצתה לסיים את הקשר, "כריסטיאן רדף אחריה. היא אמרה לו לא ליצור איתה קשר". הדברים האלה מחזקים חלק ממה שמקורות אחרים סיפרו על היחסים בין השניים. מהדברים עולה, כי קארינו הפך לתלותי וזה לא עשה לה טוב (מובן לגמרי). על פי הדיווחים, "הוא לא התייחס אליה טוב לקראת סוף מערכת היחסים שלהם".

מקור סיפר, כי "הוא היה קנאי לה. הוא ניסה לאתר אותה כל הזמן ושלח לה הודעות טקסט רבות. גם החברים שלה לא חיבבו אותו". בסדר גמור, זה בהחלט מבטל את העסקה. אם החברים שלך לא אוהבים אותו, זה נגמר.



במהלך עונת פרסי הבידור של הוליווד היה ניכר בשפת הגוף שלהם, שהם לא במקום טוב במערכת היחסים. אם זה לא היה גרוע מספיק, מקור אחר סיפר אז, כי היחסים עם קארינו מפריעים לגאגא בעבודתה. היא הרגישה שהוא "פגע בתהליך היצירה שלה. היא לא יכלה לסכן את הקריירה שלה באופן כזה, בגלל גבר. זה לא משהו שהיא תעשה", כך לדברי מקור.

אממ... כן, גאגא היא לחלוטין הסטנדרט לפרידה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE