הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקדונלד'ס פרסמה תפריט לילה חדש, וזה מה שתוכלו למצוא שם
הרשת החליטה לא להוציא את כל המנות ללקוחות שרעבים בלילה, אלא להשאיר רק את מנות הדגל האהובות שלה. המטרה? להפוך את התפריט לקל יותר

אוהבים לנשנש בלילה? רשת מקדונלד'ס פרסמה את תפריט הלילה החדש שיופעל החל ממחר, ובכל לילה בין חצות לבין השעה חמש בבוקר במסעדות הרשת ברחבי הארץ. הרשת צמצמה את המנות שניתן יהיה להזמין בשעות הקטנות של הלילה, אך אל דאגה, מנות הדגל של החברה עדיין שם, ותוכלו ליהנות מביג מק, צ'יקן מק'נאגטס, צ'יפס ומנות נוספת גם עמוק אל תוך הלילה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דואגת גם למי שרעב בשעות הקטנות של הלילה. מקדונלד'ס (צילום: Shutterstock)

"אנחנו תמיד רוצים שהחוויה של הלקוחות שלנו תהיה פשוטה, חלקה וטעימה - בכל שעה ביום" הודיעה החברה, "זה אומר שגם ביום וגם בלילה אנחנו תמיד מחפשים דרכים כדי לשרת אותם אפילו טוב יותר". החברה הוסיפה כי המהלך החדש נועד לפשט את קניית המזון בלילה, "כך שהלקוחות יוכלו למצוא את הטעמים הפופולריים ביותר מהר עד כמה שאפשר".

עם זאת, אם יש לכם חשק באמצע הלילה לדג או עוף, תצטרכו לחכות לבוקר. מנות כגון Artisan Grilled Chicken Sandwiches, Buttermilk Crispy Chicken Sandwiches ו-Filet-O-Fish לא הוכנסו לתפריטי הלילה החדשים. גם את סלטי הפרימיום לא תוכלו לנשנש בשעות הקטנות של הלילה, יחד עם Buttermilk Crispy Tenders. "המנות שלא נמצאות בתפריט הלילה שלנו לא הולכות לשום מקום!" הודיעה מקדונלד'ס, "הן עדיין יהיו זמינות עד חצות".

הנה המנות שתוכלו למצוא אם אתם רעבים באמצע הלילה:

Big Mac and Quarter Pounder burgers.
Chicken McNuggets.
All Day Breakfast.
Fries and all other sides.
Happy Meals.
Sweets & Treats.
McCafé and beverages.

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE