הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צעירה נורתה למוות במהלך נסיעה לביתה בתום משמרת בעבודה
מיכאלה רטינגר נסעה עם 2 אנשים נוספים במכונית כאשר לפתע נפגעה בצווארה מכדור תועה. מותה נקבע במקום, נוסע נוסף נפצע באורח בינוני. המשטרה בוחנת אם הכדור נורה מציידים שפעלו באזור. אביה התעורר בשעת האירוע למרות העובדה שהיה במרחק של כ-1,400 מייל מבתו

תושבת איווה בת 25 נהרגה במהלך סוף השבוע לאחר שכדור תועה פגע בה בעת שנסעה במכונית בתום משמרת בעבודתה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מיכאלה רטינגר, נורתה לפתע במהלך הנסיעה (צילום: מש' רטינגר)

 

הצעירה, מיכאלה רטינגר, נסעה עם שני נוסעים נוספים במכונית בלילה שבין שבת לראשון כאשר היא נפגע בצווארה. נוסע נוסף, אדם קימבל בן ה-32, נפגע גם הוא במהלך האירוע, אולם הוא צפוי להתאושש מפצעיו. הנוסע הנוסף לא נפגע. "אין שום דבר שעשוי להעיד על כך שמדובר באירוע מכוון. אין שום עדות שהשלושה היו מעורבים במעשה כלשהו שהיה הופך אותם למטרה", אמרו במשטרה.

רטינגר סיימה את לימודיה באוניברסיטת צפון איווה בשנת 2016, שם היא גם שיחקה סופטבול. מנהל קבוצות הספורט באוניברסיטה, דיויד האריס, התייחס למותה: "אנו מבכים את מותה של מיכאלה. מדובר בבשורות קשות בעבור קבוצת הסופטבול, מחלקת קבוצות הספורט וכל הנוכחים בקמפוס. מחשבותינו ותפילותינו עם משפחתה", הוא אמר.

 

מיכאלה רטינגר ואביה סטיבן בימיה כשחקנית סופטבול (צילום: מש' רטינגר)

 

המשטרה לא יודעת להסביר את הנסיבות שהובילו למותה הטרגי של רטינגר, אך החוקרים בודקים האם ציידים פעלו באזור (באופן חוקי או לא חוקי) וירו לכיוון הכביש בו השלושה נסעו. בנוסף, המשטרה בודקת צילומים מתוך מצלמות אבטחה שאולי תיעדו את הרכב, אך הסיכוי לכך הוא קלוש היות שמדובר באזור יחסית כפרי.

אביה של רטינגר, סטיבן, סיפר לתקשורת המקומית באיווה שהוא התעורר באופן בלתי מוסבר בערך בשעה שבתו נורתה, וזאת למרות העובדה ששהה בפלורידה באותה עת - מרחק של כ-1,400 מייל מהמקום בו היא נהרגה: "לא יודע להסביר את זה, כנראה שהתעוררתי פחות או יותר כשהיא נהרגה", הוא שיחזר בדמעות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE