הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הצנזורה חייבת להיפסק": דונלד טראמפ ג'וניור נגד אינסטגרם
בנו הבכור של הנשיא התרעם על כך שתמונה שלו לצד וטרן בכנס ה-NRA נמחקה מחשבונו הפרטי של החייל לשעבר. "אם מצנזרים אותו, את מי הם לא יצנזרו?"

דונלד טראמפ ג'וניור האשים אתמול (שלישי) את "אלוהי הרשתות החברתיות" באינסטגרם בהטיה פוליטית ובצנזורה לאחר שהוסרה תמונה שלו לצד וטרן אמריקני שנפצע בעת שירותו הצבאי מהרשת החברתית הפופולרית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דונלד טראמפ ג'וניור (משמאל) בתמונה שהוסרה והרשת והועלתה מחדש (צילום: אינסטגרם)

הבן הבכור של הנשיא פרסם תמונה כשהוא עומד לצד סמל עומר "קריספי" אבילה בכנס ה-NRA באינדיאנפוליס בשבוע שעבר. הוטרן מטקסס טען כי אינסטגרם הסירו את התמונה מחשבונו הפרטי. "אני באמת לא יודע מדוע התמונה הזאת הוסרה מהרשת", כתב אבילה כשהעלה אותה מחדש, "לא בטוח אילו כללים היא מפרה, אבל הנה אנחנו שוב… תודה לך, דונלד טראמפ ג'וניור על כך שפינית לעצמך זמן ועצרת להגיד שלום ולשוחח".

טראמפ הצעיר פרסם את התמונה בחשבונו האישי אתמול לצד מילים קשות על האפליקציה השייכת לפייסבוק. "אינסטגרם עשו זאת שוב עם מחיקת הפוסטים המוטה שלהם", כתב, "לא היה שום דבר פוליטי או קשה שם, וכרגיל באורח קסם היא הפרה את הכללים של אינסטגרם, ככל הנראה בגלל שאני מופיע בה".

"אם אינסטגרם יכולה לצנזר את האמריקני הגיבור הזה רק בגלל שהוא פרסם תמונה איתי, את מי הם לא יצנזרו? ההטייה חייבת להיפסק, זה הגיע רחוק מדי", כתב טראמפ בטוויטר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE