הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התפרצות החצבת נמשכת: חשש לחשיפה באוניית קרוז ובמהלך הקרנה של "הנוקמים: סוף המשחק"
צעירה ממחוז אורנג' שבקליפורניה צפתה בהקרנה המאוחרת של הסרט החדש, וימים בודדים לאחר מכן גילתה שהיא חולה במחלה. במקביל, 300 נוסעים ואנשי צוות של קרוז בקאריביים הוכנסו להסגר בעקבות הידבקותה של אשת צוות. אמש נודע על נוסע שישי שעבר ב-LAX כשהוא חולה במחלה

רשויות הבריאות בדרום קליפורניה מזהירות על גל חדש של חשיפה אפשרית למחלת החצבת, וזאת לאחר שצעירה החולה במחלה הלכה לבית קולנוע וצפתה בסרט החדש "הנוקמים: סוף המשחק" בפולרטון ביום חמישי האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הקרנת הבכורה של סרט החדש של מארוול. צופי הסרט במחוז אורנג' ככל הנראה נחשפו למחלה (צילום: Getty Images)

 

האישה שנגועה במחלה, צעירה בשנות העשרים לחייה המתגוררת בפלסנטיה (Placentia), היא תושבת מחוז אורנג' הראשונה לחלות במחלה. על פי רשויות הבריאות, היא חלתה בה במהלך נסיעה לחוף המזרחי של המדינה, אך לא ברור אם היא קיבלה בעבר את שני החיסונים הנדרשים. היא צפתה בסרט בסביבות השעה 11:00 בלילה וטענה שלא ידעה אז שהיא חולה במחלה.

כל מי שהיה באולם נמצא בסכנת הידבקות, אך הסיכוים שמי קיבל חיסון יידבק במחלה קלושים. מדובר בבית הקולנוע "AMC DINE-IN Fullerton 20" ברח' למון בעיר פולרטון.

במקביל לכך, היום נודע שכ-300 בני אדם הנמצאים על גבי אוניית קרוז הוכנסו להסגר לאחר שמחלת החצבת נמצאה אצל אחת מעובדות הקרוז. האונייה נמצאת בנמל בסנט לוסיה, מדינת אי קטנה בקאריביים.

"חצבת היא מחלה מאוד מדבקת. מי שלא קיבל חיסון עלול לחלות בה, ולכן סביר להניח שכל מי שנמצא על הספינה נחשף למחלה", הסבירה ד"ר מרלין פדריקס-ג'יימס, הרופאה הבכירה באי. פרטים נוספים, לרבות שם וחברת האוניה המדוברת, לא פורסמו.

 

הנמל בסנט לוסיה בו מוחזקת אוניית הקרוז (צילום: Getty Images)

 

אמש הודיעו רשויות הבריאות על נוסע נגוע שישי שעבר בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס, LAX. זהו השבוע השלישי ברציפות נוספו עשרות מקרים חדשים ומאומתים של חצבת לרשימה השנתית, שהגיעה ליותר מ-700 מקרים ב-22 מדינות. זהו המספר הגבוה ביותר של מקרי חצבת בשנה אחת מאז 1994.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE