הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מגמה מדאיגה: דוח חדש חושף עלייה במספר ההטרדות המיניות בצבא
למרות המשאבים והמאמצים שהושקעו במיגור התופעה, נראה שהיא רק הולכת ומתרחבת. על פי הדוח, אלכוהול מעורב ביותר מ-60 אחוזים מהתקיפות

מספר התקיפות המיניות בצבא עלה ב-38 אחוזים בין השנים 2016-2018. העליה בתופעה נעשתה למרות שנים ארוכות שבהם נעשתה עבודה והושקעו מאמצים כדי למגר אותה. כך עולה מנתוני דוח שהגיע לידי USA Today.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עיקר הנפגעות הן חיילות בנות 17 עד 24 (צילום: Shutterstock)

הדוח, שצפוי להתפרסם היום (חמישי) על ידי הפנטגון, מתבסס על סקר שנערך בקרב אנשי הכוחות החמושים בשנה שעברה. על פי הסקר, היו בין השנים האלה יותר מ-20 אלף מעשים מיניים לא רצויים. מדובר בעלייה משמעותית לעומת קצת פחות מ-15 אלף אירועים כאלה - נתון שעלה בסקר הדו-שנתי שפורסם בשנת 2016.

נשים בגילאי 17-24 נמצאות בסיכון מוגבר לתקיפות מיניות, אמר נתן גלברת', סגן מנהל המשרד למניעת תקיפות מיניות בפנטגון. לדבריו, משרד הביטחון יתמקד בחיילים בטווח הגילאים הזה במאמצי המניעה. "אנחנו מאוד מודאגים בנוגע לזה", אמר גלברת'.

יותר מ-85 אחוזים מהקורבנות הכירו את התוקפים שלהם, וביותר משישים אחוזים מהאירועים היה מעורב אלכוהול.

הממצאים המדאיגים דורשים את התערבות הקונגרס, אמרה ג'קי ספייר, דמוקרטית מקליפורניה ויושבת הראש של פאנל כוח האדם של הועדה לכוחות הביטחון. "המשרד חייבת להבין שהתכנית הנוכחית פשוט לא עובדת", אמרה, "הקונגרס חייב להוביל את הדרך כדי לחייב את משרד הביטחון לנקוט בגישה יותר אגרסיבית כדי להילחם בתופעה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE