הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחנכים לטרור? וידאו מטריד ממרכז מוסלמי בפילדלפיה
בסרטון, שתורגם על ידי המכון לחקר התקשורת במזרח התיכון, נראים ילדים בגיל היסודי שרים ומדקלמים על כך שימסרו את נפשם כדי לשחרר את אל-אקצה, יכרתו את ראשי האויב ויטילו עליו עינויי נצח

צילום וידאו מטריד התגלה, של ילדים במרכז איסלאמי בפילדלפיה, האומרים שיקריבו את עצמם ויהרגו למען "צבא אללה". המרכז האיסלאמי בפילדלפיה, השייך לארגון "האגודה המוסלמית האמריקאית" (MAS) העלה לעמוד הפייסבוק שלו את הסרטון, המציין את "יום האומה", בו ילדים בצעיפים פלסטיניים שרו והקריאו שירה על הריגה בשם אללה ומסגד אל-אקצה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

הסרטון התגלה על ידי הארגון הישראלי ממר"י (המכון לחקר התקשורת במזה"ת), שהפנה את תשומת לבה של רשת פוקס ניוז. לטענת ממר"י "אלה אינן תקריות מבודדות. הן מתרחשות במרכזים עירוניים חשובים ברחבי ארה"ב - כולל בפנסילבניה".

בסרטון, שתורגם על ידי ממר"י, נשמעים ילדים שרים "ארץ מסע הלילה של הנביא מוחמד קוראת לנו. פלסטין שלנו חייבת לשוב לידינו". ילדה אחת בסרטון מדברת על "שהידים" המקריבים את חייהם ללא היסוס למען כיבוש ירושלים.

"נגן על ארץ ההכוונה האלוהית בגופינו, ונקריב את נפשותינו ללא היסוס", אומרת ילדה אחרת. "נכרות את ראשיהם, ונשחרר את מסגד אל-אקצה העצוב והמרומם. נוביל את צבא אללה המגשים את הבטחתו, ונטיל עליהם עינויי נצח".

 

"להביע את האיסלאם בבהירות מירבית"?

 

המרכז הוא כאמור חלק מן האגודה המוסלמית האמריקאית, שלה 42 סניפים בארה"ב ואחד בבריטניה. באתר של האגודה נאמר כי מטרתה היא "להניע אנשים לבקש מודעות לאל, חירות וצדק, ולהביע את האיסלאם בבהירות המירבית", וכי חזונה הוא "חברה אמריקאית צודקת ומוסרית".

בהודעתה האחרונה לעיתונות גינתה MAS את הירי בבית הכנסת בדרום קליפורניה. "לשנאה אין מקום בחברה שלנו. בעידן בו היינו עדים לעלייה בפשעי שנאה, כולל התגברות באיסלאמופוביה ובאנטישמיות, על כולנו לעמוד איתן בסולידריות", אמר איימן חמוס, מנכ"ל MAS "אסור שמעשי הטרור הללו בבתי תפילה ונגד האנושות יהפכו לנורמה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE