הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אנשים תמיד אומרים לנו שאנחנו לא טובים מספיק": סופי טרנר חושפת
כוכבת "משחקי הכס" לא מתביישת לחשוף פרטים על בריאותה הנפשית ועל מה שגרם לה הצורך לרדת במשקל, כששיחקה בסדרה בגיל צעיר כל כך

לאחרונה סיפרה כוכבת "משחקי הכס", סופי טרנר, על הלחץ הנפשי שחוותה על מנת לרדת במשקל כשהיתה צעירה יותר. זו לא הפעם הראשונה שהשחקנית חושפת פרטים על בריאותה הנפשית. בחודש שעבר חשפה שהיא החלה לסבול מדיכאון כשהיתה בת 17.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




השחקנית לא מתביישת לדבר על המצבים שחוותה וסיפרה כיצד חוותה קשיים ולחצים נפשיים כששיחקה בסדרה בגיל צעיר כל כך. "חוויתי מחלת נפש ממקור ראשון וראית מה היא יכולה לעשות לאנשים שסובלים מסביב", כך טרנר.

להתבגרות מול מיליוני אנשים היו חסרונות, "המטבוליזם שלי החל לפגר והתחלתי לעלות במשקל. כל זה קרה לי מול המצלמות".

אז איך היא התמודדה עם זה? "תרפיה. כל אחד צריך טיפול, במיוחד כשאנשים אומרים לנו שאנחנו לא טובים מספיר ולא נראים טוב מספיק. אני חושבת שצריך לדבר על זה עם מישהו שיעזור לעבור את זה".



טרנר דיברה על אותה בעיה לפני כשבועיים ואמרה, שלמדיה החברתית היתה תרומה גדולה למצבה, "אנשים היו אומרים 'לעזאזל, סאנסה עלתה עשרה קילו' או 'סאנסה צריכה להוריד 10 קילו' או 'סאנסה שמנה'. היו הרבה הערות על המשקל על פצעי הבגרות שלי, כי הייתי נערה, על המשקל שלי ועל שלא הייתי שחקנית טובה".

למרבה המזל היום היא נמצאת במקום טוב יותר וחלק מזה קשור ביחסים שלה עם הזמר, ג'ו ג'ונס, איתו היא התחתנה לפני מספר ימים, בלאס וגאס. "כשמישהו אומר לך שהוא אוהב אותך כל יום, זה גורם לך לחשוב למה וזה גורם לך לאהוב את עצמך מעט יותר. אז כן אני אוהבת את עצמי". גם אנחנו אוהבים אותך... 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE