הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלחמת הסחר עם סין: טראמפ הטיל פצצה, אך הסינים שומרים על אופטימיות
הנשיא הודיע אתמול כי ביום שישי יעלו מכסי המגן על סחורה סינית. זאת, כאשר המשלחת הסינית נערכת לטוס לוושינגטון להמשך השיחות. "שואפים להסכם משותף"

סין הודיעה היום (שני) כי המשלחת לשיחות על הסכם סחר חדש עדיין נערכת להגיע לדיונים בוושינגטון. זאת, למרות שהנשיא דונלד טראמפ הפעיל לחץ נוסף על בייג'ינג והודיע כי החל מיום שישי הקרוב - יעלו עוד מכסי המגן על סחורה סינית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפתיע את כולם. הנשיא דונלד טראמפ (צילום: Shutterstock)

הדברים שאמר אתמול טראמפ מהווים הסלמה במתיחות בית שתי הכלכלות הגדולות בעולם והחרפת הטון מצד הנשיא, שעד יום שישי האחרון התגאה בהתקדמות השיחות לקראת חתימה על הסכם חדש.

שוק המניות צנח בעקבות דבריו של טראמפ, ומחירי הנפט חוו טלטלה. "אנחנו בתהליך להבין את המצב. מה שאני יכול להגיד לכם זה שהצוות הסיני נערך לטוס לארצות הברית לדיונים", אמר דובר משרד החוץ הסיני גנג שואנג.

עם זאת, גנג לא ציין אם סגן הנשיא ליו הא, שמוביל את השיחות מהצד הסיני, יהיה חלק מהמשלחת כפי שתוכנן מלכתחילה. "אנחנו עדיין מקווים שארצות הברית תוכל לעבוד קשה עם סין כדי להיפגש באמצע הדרך, ושואפים להגיע להסכם משותף שכולם ירוויחו ממנו על בסיס כבוד הדדי", הוסיף.

מוקדם יותר דיווח הוול סטריט ג'ורנל כי סין שוקלת לבטל את הפגישה שצפויה להתקיים השבוע בוושינגטון לאור דבריו האחרונים של טראמפ, שתפסו את הבכירים בבייג'ינג לא מוכנים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE