הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סטארבקס איז קאמינג? הטעות המביכה של מפיקי "משחקי הכס"
בתחילת הפרק הרביעי של העונה האחרונה של הסדרה הפופולארית "משחקי הכס" הופיע כוס קפה, ככל הנראה של סטארבקס, ליד מושבה של דאינריז טארגאריין (אמיליה קלארק). רשת HBO הגיבה בחיוך: "היא בכלל הזמינה תה צמחים"

אמש (ראשון) שורד הפרק הרביעי של העונה השמינית והאחרונה של סדרת המופת של HBO - "משחקי הכס". מאז השידור, גולשים רבים פנו לרשתות החברתיות כדי לספר על מוצר שהופיע בפרק בטעות - כוס קפה חד פעמית הדומה לכוסות של "סטארבקס".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוס הקפה בסצנה המדוברת (צילום: HBO)

 

"האמת, הופתענו שהיא לא הזמינה את ה-Dragon Drink", נכתב בחשבון הרשמי של סטארבקס, שהתייחס למשקה הוורוד המוכר. התאורה המעט בעייתי בסצנה משאירה ספק בנוגע לזהות הכוס, אולם יש הטוענים שמדובר בסמל של סטארבקס שמופיע במרכזו.

"אני יודע, לא האמנתי לזה. אנשי הסט, אנשי התפאורה וכל אנשי הפקה מרוכזים באלף אחוז ובכל זאת פספסנו את זה", אמרה ברני קאופילד, מפיקת הסדרה, "בהתחלה חשבתי שמדובר באיזה 'פוטושופ' שמישהו עשה, אבל זה לא. אם זה הדבר הכי פחות טוב בפרק, אז כנראה שאנחנו במצב טוב", היא אמרה.

ברשת HBO הגיבו בחיוך לכוס קפה ופרסמו את ההודעה הבאה: "משקה הלאטה שמופיע בפרק זו טעות. דאינריז הזמינה תה צמחים". בהפקה של הסדרה אישרו כי מדובר בכוס קפה של שירות הקייטרינג של הסט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE