הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זה לא יום העצמאות שלה: החברים של בריטני ספירס סבורים שהיא לא כשירה לכך
הזמרת רוצה להשתחרר מהאפוטרופסות, שנמשכת כבר למעלה מעשור, אך מקור מקורב סיפר, שהיא "לא נמצאת במצב בו היא מסוגלת לנהל את חייה בתנאים שלה"

אחרי האשפוז האחרון של הזמרת, בריטני ספירס (37), במרכז לבריאות הנפש, חבריה חושבים שהיא לא מוכנה לסיים את תקופת האפוטרופסות שלה, תחתיה היא נמצא כבר למעלה מעשור.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




לדברי מקור המקורב לזמרת, "בריטני רוצה להשתחרר, על מנת להוכיח לכולם מדוע היא היתה צריכה אפוטרופוס מלכתחילה. הבקשה שלה לחופש ולשליטה על כל חייה לא תינתן, ואם לא, החברים שלה מאמינים שזה עלול לגרור אותה לסחרור".

כזכור, בחודש שעבר אשפה הזמרת את עצמה במרכז לבריאות הנפש בדרום קליפורניה. הכוכבת השתחררה מהמרכב בסוף חודש אפריל, לאחר שסיימה את תכנית הטיפול. הבעיות של ספירס החלו בעקבות המאבק הבריאותי של אביה, ג'יימי ספירס. האב כמעט מת לאחר שעבר ניתוח שני לאיחוי קרע במעי הגס.



ג'יימי שולט באפוטרופסות של בריטני מאז שחוותה התמוטטות בשנת 2007. החברים של הזמרת מתעקשים, שאם היא תקבל שליטה על הכספים שלה, מצבה עלול להחמיר. המקור המקורב סיפר, "החברים של בריטני וכמה מבני משפחתה מודאגים מהשימוע באשר לאפוטרופסות עליה. הם מאמינים שהשופט ייקח בחשבון את העובדה שהיא שוחררה ממרכז לבריאות הנפש לאחרונה. למרבה הצעה, זה יראה לבריטני שהיא עדיין לא מוכנה לנהל את החייה בתנאים שלה". השימוע בעניינה של ספירס יתקיים ב-10 במאי. 

לסיום, אם פספסתם את הפגנת נפלאותיה של ספירס בתחום התעמלות הקרקע והיוגה, צפו בסרטון שהעלתה השבוע לאינסטוש:



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE