הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסרטון שהפך ויראלי: נחש קפץ על ראשו של אדם והכיש אותו בפנים
תושב אוקלהומה קפץ לביקור בבית חברו, אך כאשר בא לפתוח את הדלת - זינק עליו נחש והכיש אותו בפנים. למזלו, הנחש לא היה ארסי, והוא קיבל טיפול מהיר בביה"ח

מצלמת דלת תיעדה אירוע מפחיד ובו נחש הכיש בהפתעה אדם שבסך הכל רוצה להיכנס לבית של חברו. בסרטון הויראלי, שפורסם ברשתות בסוף השבוע, ניתן לראות את ג'רל הייווד מאוקלהומה פותח את דלת הרשת, כאשר לפתע נחש קופץ עליו ומכיש אותו בראשו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


למזלו של הייווד, הנחש לא היה ארסי (צילום: Shutterstock)

הייווד תפס את ראשו והחל לצעוק מכאבים, תוך שהוא קורא לחברו "קח אותי לבית החולים! הכיש אותי נחש!".

רודני קופרלנד, בעל הבית, סיפר לרשת CNN כי הוא פחד מאוד כאשר הייווד נכנס לביתו. "הייתי בהלם", סיפר, "זה היה יכול להיות כל אחד מאיתנו". הנחש, באורך של 5 רגל התחבא מאחורי תאורת המרפסת.

 

 

קופלנד לקח את הייווד לבית החולים לקבל טיפול רפואי. בנו של בעל הבית, משאון, סיפר לתקשורת המקומית כי מצבו של הייווד טוב, והוסיף כי הנחש לא היה ארסי. "בלי תפרים, תודה לאל, אבל הם ניקו אותי טוב מאוד", אמר הייווד, "עכשיו אני מקבל אנטיביוטיקה".

בסרטונים אחרים שפרסם בנו של בעל הבית, הוא נראה מכה את הנחש למוות בפטיש. זו היתה הפעם הראשונה שבה דיירי הבית הבחינו בנחש במקום, ולדעתם הוא ככל הנראה חיפש מחסה מהגשמים הקשים. כעת בני הבית מתכננים לבצע הדברה בחצר כדי להרחיק זוחלים שונים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE